لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

کلاس دومی ۲

بهار خانم از روان خوانی گریزان است. امروز که پیک آدینه را با کمک پدرش حل میکرد به پدرش گفت تو برایم بخوان من حل کنم. پدر برای اینکه او را مجبور به خوانش کند گفت چشمهایم نمیبیند، ضعیف شده، تو بخوان ببینم!

بهار در کمال خونسردی گفت: می روم عینکت را بیاورم🤭

جمعه ۱۱ آذر ۰۱ , ۱۶:۲۳ نرگس بیانستان

امان از بچه های امروزی :))

امان امان
🤭🤭

😂😂 

سلام خوبین؟ 

سلام
به به
پارسال دوست امسال آشنا
من خوبم 
شما چطورین؟

خوبم ممنون 🙂چه خبر خوش میگذره؟ 

وبلاگ من که مسدود شد! 

به خوشی شما

ااا. چرا؟
پس چطور متوجه ی پاسخ پیامها میشین

بخاطر اینکه پست گذاشتم درخواست پروکسی کردم واسه تلگرام! مطلب حدود یه هفته رو وب بود ک یهو دیدم مسدود شده و باز نمیشه وب 

وارد وبلاگ نمیشه ولی وارد پنل مدیریت میشه واسه همین متوجه پاسخ پیام ها میشم 

ای بابا

تا کی مسدود میمونه؟ پیگیری کردی؟
حالا پروکسی یافتی؟😏

دیگه نمیدونم، امکانش هست که کلا دیگه برنگرده، الان دچار مرگ مغزی شده 😂

اصلا نمیدونم از کجا باید پیگیر شم یه پیام ب خود شرکت بیان دادم 

فعلا هم یه وب دیگه زدم،  ولی هیچی همون وب اول نمیشه 

اره پیدا کردم پروکسی

چقدر حیف میشه اگه برنگرده 😔
آدرس وب جدید رو بزار

اره ۴ ساله بود 

kavirdel. blog. ir

ممنونم
وب جدید مبارک
پنجشنبه ۸ دی ۰۱ , ۱۵:۴۴ میله بدون پرچم

سلام

بسیار عاااالی.

ما حریف این بچه‌ها نمی‌شویم!

امیدوارم دیگران هم نشوند.

ارادت
مرسی که همراهید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan