لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تعبیر یک رویا

برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید

همراز ۲۲


کتاب دوم‌ استاد عیسی هم به پایان رسید. میزانهای ترکیبی محور اصلی کتاب بود‌ و قطعات زیبایی نظیر موسم گل و شهر آشوبها و چهارمضرابها را نیز در این میان نواختیم که همگی دارای تکنیکهایی چون دراب و تریل و کنده کاری و تک ریز بودند. هر چند که در ایام مدرسه و امتحانات چندان فرصت تمرین نداشتم ولی در کل از روند کتاب و کلاس راضیم. 

کتاب سوم به میزانهای لنگ می پردازد. جالب است بدانید در این میزانها بر خلاف میزانهای ساده و ترکیبی فاصله ی کشش ضربها مساوی نیست و هنگام پا زدن باید خیلی حواست جمع باشد که میزان کششها مساوی نباشد..


در محضر استاد عرض داشتم که مواقعی که قرار است منظم پا بزنم ، درست از آب در نمیاید و نامنظم می شود و حال که قرار است نامنظم پا بزنم همه ی کششها منظم و مرتب میشود ! داستان داریماااا


استاد عیسی این جلسه اطلاعات بسیار خوبی راجع به دستگاهها و فو اصل موسیقی و دانگ ها و نتهای شاهد و ایست در اختیارم گذاشت باشد که قدر بدانم و در خاطر بسپارم


عکس نوشت: کافه نادری تعطیل در ماه مبارک رمضان. دانه های روی زمین نشان از محبت ساکنان این محله دارد. 



+ حالمان عجیب خوب است.




همراز ۲۱

دو هفته ای است که کلاس تار نرفتم‌ . دو هفته ای است که دست به ساز نزدم. از دست خودم عصبانیم به شدت. این مدت خیلی درگیر بودم. فشار کاری اواخر اردیبهشت برای اتمام درسها به همراه طرح و تایپ سوالات پایان ترم و امتحانات امیرعباس  همگی بهانه ای شدند تا همراز تنها بماند. 

دلم عجیب برای کافه نادری و خیابان جمهوری و استاد عیسی  تنگ است.

لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan