لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مهراز ۴۲



اولین جلسه ی تحویل درس با ساز جدید است. دو هفته وقت داشتم برای تمرین سه درس در راست پنجگاه. درسهای تکیه، شلال و چهارمضراب. با مهراز خوب اخت شده ام. روان است و خوش صدا. گذر زمان را حین تمرین با او متوجه نمیشوم بر خلاف همراز که زود خسته ام میکرد. اهالی خانه نیز از صدای این ساز راضی ترند. درس را تحویل دادم. خوب زدی. این را استاد گفت. لبخند زدم و به نشانه ی تشکر دست بر سینه گذاشتم و سری فرود آوردم‌. استاد عیسی خندید. با خنده اش کلاس زیباتر شد. 

از شلالها بسیار راضی بود. شلال چهار نت دولاچنگ است که به صورت راست و چپ اجرا میشود و تاکید اجرا روی نت چهارم است که با یک مضراب چپ قوی و برا نواخته میشود. در نت نویسی اش دو نت چنگ میگذارند و بالایش t۷ مینویسند‌. چهار مضراب رو خیلی دوست داشتم. به زودی فایل اجرایم را برایتان پست خواهم کرد.


+ دوشنبه های دوست داشتنی

عکس نوشت:  کلاس موسیقی استاد عیسی

امان از دست پیرمرد

تا پیرمرد امر میکند بیا فرقی برایش  ندارد که روزه توانی برایش نگذاشته  و تا افطار هم  دو ساعت بیشتر نمانده .  حدود ۲۰ کیلومتر رانندگی میکند و دست به سینه به خدمت پیرمرد میرسد و موقع افطار برمیگردد میگویم  اگر افطار می ماندی بیشتر خوشحال میشدند!! دلش نمیاید خانه ی پیرمرد چیزی بخورد و این حرص مرا در می آورد.


+ بدجنس هم خودتونید

لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan