لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

امیرحسین

امیرحسین از هنرجویان سه تار استاد عیسا است که در یک شهر کتاب کار میکند. مدتی است به پیشنهاد یکی از دوستان ادیبم به دنبال کتاب سه جلدی «داستان کوتاه در ایران» دکتر پاینده از نشر نیلوفر هستم. ابتدا از خود انتشارات نیلوفر ثبت سفارش اینترنتی کردم و بعد از چند روز پول واریزی به حسابم برگشت خورد و علت را اتمام موجودی کتاب اعلام کردند. از سایت دیگری خریداری کردم ولی متاسفانه این سایت هم برگشت وجه زد. چاپ کتاب تمام شده بود و نایاب. چند روز پیش از امیرحسین جویا شدم و گفت در شهر کتابشان موجود دارند و وقتی امروز پیام داد که برایتان پست کردم کلی ذوق کردم. چقدر داشتن دوستان خوب اینچنینی نعمت است. قدردان باشیم☺️


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan