لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

سالروز میلاد پری کوچک غمگین



۸ دی سالروز میلاد فروغ فرخزاد بود. تولد فروغ جان را با مسابقه ای در اینستا جشن گرفتیم و قرعه کشی و اعلام برندگان مسابقه به صورت لایو برگزار شد و جایزه هم ماگ فروغ و قاب عکس فروغ و یکی از دفترهای قدیمی فروغ در نظر گرفته شده بود.

از بین شرکت کنندگان در مسابقه پسر جوانی بود که فروغ را به خوبی می شناخت و کلی کتاب در موردش خوانده بود و این برایم جالب بود. وقتی به عنوان برنده ی سوم مسابقه نامش را اعلام کردیم محترمانه برایم نوشت:

"ممنونم از شما سرکار خانم 😊❤️🖤

قطعا خیلی خیلی ارزشمند هست ،

اگر شما صلاح بدونید ، این هدیه گرانبها رو 

تقدیم دوستان دیگر بفرمایید ، جسارت نکرده باشم 

دفاتر شعری فروغ جان رو من کامل دارم ، این نسخه ای که می‌فرمایید هم دارم . 

به نظرم بهتره برسه دست کسی که نداشته باشه و ترجیحا هم خانم باشه ، بخاطر خود فروغ . 

برسه به دست فروغ های آینده ی سرزمین 😊"


+ باشخصیت


دوشنبه ۱۳ دی ۰۰ , ۰۸:۴۷ نرگس بیانستان

آخی :)

❤🌹

روح فروغ شعر ایران شاد باشه ایشالا

الهی آمین🌹🙏

سلام خوبین 

روز بزرگداشت زن و روز مادر رو خدمت شما تبریک عرض میکنم و براتون سلامتی و لبخند و عاقبت بخیری آرزو میکنم🌹🌹

 

سلام حامد جان.
ممنون از لطفت.
روح مادر گرامیت در ارامش🖤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan