لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای آنلاین ۱۳

امسال در مدرسه ی جدیدم، هندسه ۲ و ۳ دارم. ۳ کلاس یازدهم و ۳ کلاس دوازدهم ریاضی. برای هماهنگی درس ها گروه واتساپی تشکیل داده ایم. هر چند که مدام می گویند فعالیت به شاد منتقل شود ولی همچنان در شاد احراز هویت نشده ایم و در گروه های کلاسی تشکیل شده توسط مدیر هم مرتب شاهد آمد و رفت دانش آموزان هستیم. برای آشنایی بیشتر با بچه ها اعلام کردم خودشون رو معرفی کنند و من هم اسامیشون رو تو گوشی ام سیو کنم. این کار انجام شد ولی چند نفری  در هر کلاس که بعد وارد گروه شده بودند چون پیامهای قبلی رو نداشتند متوجه نشده بودند. یک بار دیگر درخواستم را در گروه نوشتم ولی باز خبری نشد. به پی وی شماره ها رفتم و ازشون خواستم خودشون رو معرفی کنند. درجریان همین اتفاق، یکی از دانش آموزان نوشت: شما پی ام دادید به من بعد از من میخواهین خودم رو معرفی کنم! واقعا که!

خنده ام گرفته بود. یعنی تا الان متوجه نشده بود من دبیر هندسه اش هستم. تا الان حتی عکس پروفایل مرا ندیده بود. تا الان متوجه نشده بود توی گروه درسی با هم هستیم. تا الان شماره ی من رو سیو نداشت🥴 

حالا جای شکرش باقیه فحشم نداد و بلاکم نکرد🤣

چقدر دوره زمانه ی ما با اینا فرق داشت!

از بچه‌های امروزی بعیده اونا همه چی رو روی هوا میزنن:)

نمیدونم والا...
🥴
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan