لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای انلاین ۱۲

مدرسه ی امسالم مدرسه ای پرجمعیت و هیات امنایی است. دانش آموزانم را ندیده ام و هیچ آشناییتی باهاشون ندارم. اولین جلسه ی هندسه ۲ در فضای اسکای روم برگزار شد. موقع حضور و غیاب متوجه شدم دو خواهر دوقلو با یک گوشی سر کلاس هستند. موضوع را به معاون مربوطه گفتم و ایشون گفتند اینا ۵ قلو هستند. سخت نگیرید.‌۳ تا دختر و ۲ تا پسرند. ۲ تا دختر رشته ی ریاضی اند و یه قل دختر هنرستانیه. از وقتی اینو شنیدم به صبر و حوصله ی مادرشون دارم فکر میکنم🥴

واقعا خدا صبر بده به پدر و مادرشون و کمکشون کنه

توو این اوضاع که خیلی ها دو تا بچه با سن های مختلف رو نمیتونن ساپورت کنن 5 تا بچه واقعا سخته

ولی چه حس جالبی داره 5 تا بچه رو همزمان تا این سن برسونی 

تصحیح کنم. ۴ قلو هستند. سه تا دختر یه پسر. 
دو تا دختر رشته ریاضی. یه دختر و یه پسر هنرستان حسابداری میخونن😁
وااای من چند قلو دوست دارم😊

وای ماشالله 

خدا حفظشون کنه🌺

فدات عزیز.
دوست دارم چهره هاشون رو ببینم😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan