لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

سکسکه

فیلم سینمایی " سکسکه" محصول کشور هندوستان را ۳ بار از تلویزیون دیده ام و هر سه بار هم از نیمه های فیلم. ولی هر دفعه تا آخر فیلم میخکوب، تماشایش کرده ام. معلم سکسکه کن کلاس F9 برایم الگوست و در طول فیلم بارها تحسینش کردم. معلمی که اعتماد به نفس را به شاگردانش آموخت. ترسهایشان را سوار بر موشک‌ کاغذی به آسمان فرستاد. محیط آموزشی را برایشان جذاب کرد و محتوای آموزشی را با شیوه ای  متناسب با شغل و علاقه ی دانش آموزانش تدریس کرد و هر بار کلاس را در مکانی متفاوت برگزار میکرد و در نهایت موفق شد تا نگاه های مسئولین مدرسه را به سمت دانش آموزان کلاسش که سرخورده و رها شده بودند، معطوف کند. برای موفقیت لحظه به لحظه اشک ریختم...

+ یه همچین معلم بی جنبه ای ام من😁

از بهترین دیالوگهای فیلم: دانش آموز بد وجود ندارد ولی معلم بد وجود دارد.


شما این فیلم رو دیده اید؟

منم خیلی این فیلم رو دوست دارم و هربار هم کامل تماشا کردم... خیلی خوبه

و هیچ وقت کهنه نمیشه و هر بار حس میکنم اولین باره میبینمش.
جایی که اون پسره که اسمش اتیش بود میاد پیش معلمش و در مورد موشک کاغذی اش اعتراف میکنه که هیچی از ترسهاش توش ننوشته بود من کلی گریه کردم😭

من ندیدم، سعی می کنم ببینم. بعضی فیلمهای هندی خیلی قشنگن

مطمینم خوشت میاد 
من هندی نمیبینم ولی این واقعا زیباست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan