لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

هدیه



۰

چند سال پیش بود که مستند "چاووش، از درآمد تا فرود" هانا کامکار و آرش رئیسیان را در پخش اینترنتی اش دیدم و عاشق چاووش شدم. 

از همان روزها در ذهن داشتم که کاستهای چاووش را پیدا کنم ولی موفق نشدم تا اینکه سایت سرشک این مجموعه را ارائه داد و من با خوشحالی برای خودم به مناسبت خسته نباشید پایان سال تحصیلی هدیه گرفتم🤭


در مستند چاووش هانا کامکار بزرگانی چون استاد محمدرضا شجریان، حسین علیزاده، شهرام ناظری، بیژن کامکار، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی، عبدالنقی افشارنیا، صدیق تعریف، قشنگ کامکار، هادی منتظری، حمید متبسم، سعید فرجپوری، جمشید عندلیبی، ارژنگ کامکار، اردشیر کامکار، ارشد تهماسبی، جمال سماواتی و دیگر اعضا کانون چاووش به روایت شکل گیری این گروه تاثیر گذار و آنچه بر آنان گذشت می پردازند.


بسیار مبارک است 

ممنون رهای جان

چه کادوی لاکچری!

مبارکتون باشه:)

ممنونم
خیلی دوسش دارم..
از این کارها شما هم بکنید. هدیه به خود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan