لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

Money heist



فصل اولش را دیدم. ۱۳ قسمت بود. محشر است محشر😍


گروهی از سارقان خاص برای انجام بزرگترین سرقت تاریخ اسپانیا و دزدیدن دو میلیارد و چهارصد میلیون یورو دور هم جمع می‌شوند و…


دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ , ۰۲:۳۹ عرفان‌‌ ‌‌‌‌

من تا فصل 4 که تا الان اومده رو نگاه کردم، به معنای واقعی wow :)

چه خوب. خوشحالم یکی دیده از دوستان

منم خیلی دوست دارم ببینم ولی همین الانش هم 3تا سریال دانلود کردم که ندیدم 😅

اسم سریالها چیه😉

سلام 

با گوشی می‌بینید این سریال را با خانوادگی ؟

میخواستم ببینم به درد اعضای خانواده میخوره بانه 

سلام عزیز جان.
من با گوشی میبینم‌ . دوبله است ولی سانسور نشده.
شبکه ی تماشا ساعت ۱۰ شب داره پخش میکنه

گفتی، منم دیدم. واقعا قشنگه و یه خوبی که داره از چهره های عروسکی هالیوود توش خبری نیست. چقدر هم شبیه ایرانیها هستند مخصوصا خود پروفسور

تمام چهارفصلش رو دیدی؟؟
منم دوست دارم شخصیتها و حتی چهره هاشون رو.
پروفسور بیشتر شبیه هندی هاست😉

سلام 

منم تعریف شو زیاد شنیدم :)

تو برنامه م هست ببینمش 

سلام معصومه جان
عالیه.
با تاخیر تایید شد پیامت‌ . دیدی سریال رو؟

نوش چشمت :))

عزیزترین💚

سلام

خوبین؟

شما هم نیستین؟؟؟

سلام. خوبم و بسیار درگیر مثل همه ی معلمها این روزها😄
تو خوبی غزلم. دلم برات تنگ شده

قشنگه واقعا؟ یعنی وقت بگذارم و دانلودش کنم؟

 

من دوسش دارم . نمیدونم. سلیقه ایه . یه قسمتش رو دانلود کن ببین . 
البته شبکه ی تماشا هم داره ساعت 10 شب نشونش میده ولی با سانسور!

پیام گذلشته بودم واسه این پست. ظاهرا نرسیده :(

رسیده مهسا جان‌ . تایید میکنم. فرصت نشد. 💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan