لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

رسالت

وقتی معاون مدرسه امان زنگ زد و با خوشحالی گفت به تازگی تار خریده است و از من پرسید آیا میتواند یاد بگیرد؟ خیلی خوشحال شدم. این دومین همکارم است که در یک سال گذشته با شنیدن نوای سازم در گروه مدرسه علاقمند تار و موسیقی شده است.
به این می اندیشم که آیا رسالت من در این دنیا جز این است؟! 

ای جونم

هنرمند قشنگم

از بس خوب می زنی

ب دل می‌شینه ^_^

انشاالله یه قطعه رو میزارم اینجا

بسیار بسیار عالی .

به نظر من اهالی موسیقی به نوعی برگزیده هستند 

درود بر شما عزیزترینم💖

رسالت قشنگی داری ، مثل زمانی که من را وارد دنیای موسیقی کردی

ای جان.. خوشحالم وارد این دنیای بی نهایت زیبا شدی💚

 هنر تاثیرگذار، چقدر خوب...

شما رو‌که نتونستم به تار علاقمند کنم. چه فایده😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan