لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

left

در واتساپ گروه زدند و مرا هم اد کردند تا اسامی را دیدم سریع لفت دادم. از خودم راضیم. این تنها کاریه که در جهت آرامش خودم میتونم انجام بدم. دوری از این جماعت نادان و حال به هم زن!

+ پیرمرد

بهترین کار از ابتدا لفت دادنه.... این گروه های خانوادگی حال آدمو بد میکنه... البته این فامیلایی که ما داریم.. ایشششش

تو حساب کن با برادر شوهرها و جاری  ها و بچه هاشون تو گروه باشی ...ایششششششششششششششششششششش

توی شیش تا گروه خانوادگی عضوم تو بگو تا حالا یه بار هم بازشون نکردم 

حوصله داریم مگه:)))

من فقط دو گروه خانوادگی هستم. یکیش خودم و خواهرم و مادرم و دیگری من و همسرم و پسرم:)
همین

لفت بدین گوشیتون هنگ می کنه ها. از من گفتن بود :)

ایول.....

 

چ جالب ک برای خودتون سه تا هم گروه خانوادگی دارید...قشنگه

فدات
آره کلی اهنگ و کلیپ برای هم میفرستیم تو گروه سه نفره امون

سلام

از من پرسیدند که شماره واتساپ ت بده ، گفتم ندارم و  خلاص

 

سلام مریمی
چه خوب. روی ادبشون کار کنند خیلی بهتره تا دنبال گروه زدن باشند

کار خوبی کردید.

ارادتمندم
بسیار از خودم راضی ام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan