لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

خدایا شکرت

یعنی خدا باید چقدر بنده اشو دوست داشته باشه که اگه قراره ساعت ۸ شب بزنه به یه ماشین، اون ماشین لیفان باشه و این اتفاق  تو کوچه ی خواهرش اینا بیفته و تازشم شوهر خواهرش سرپرست تعمیرگاه مرکزی لیفان باشه!

داریم آخه؟!😊

+ من سالمم محض کنجکاوی دوستانم

مبهوت شدم...

جدی؟؟؟؟؟ :))))

حالا اگه ما بودیم 

حسودی  کنید :)

:))

همیشه سلامت باشید

 

درود بر میرزای بزرگ
من کم پیدام یا شما؟؟
نیستین انگار

خدا را شکر که خودتان سالم هستید ،

انشاالله دیگه هرگز تصادف نکنید ،

درسته خداوند بنده ها را بسیار دوست دارد

ماشین همینه. اگر تو به کسی نزنی کسی پیدا میشه بهت بزنه:)
ممنون از دعای خوبتون

سلام صبح بخیر خوبین؟

تصادف کردین؟! 

تنتون سلامت ماشین عیب نداره درست میشه

تصادف کردن مهم نیست علافی‌های بعد اون مشکله ، حالا خدا رو شکر برا شما رفع شده 

صدقه بزارین کنار ایشالا که یه بلای بزرگتر رفع شده:)

سلام مهندس
خوبم. هیچی امون نشد خدا رو شکر..
یه کوچولو مالیدم به عقب ماشینی  که پارک بود کنار جدول..
 
 تعریف از خود نباشه رانندگی ام حرف نداره از خودم تعجب کردم که یه همچین اتفاقی برایم  افتاد!!

نه والله 

نداریم

چقدر محبوب خدایم من

ااااا چرا من این مطلب رو ندیده بودم؟

حالا چقدر خسارت وارد کردی؟

خسارت را داماد جان مجانی به پام نوشت. حدود 350 خسارت شد ولی چون دامادمون سرپرست تعمیرگاه بود از من پولی نگرفت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan