لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

فقط خدا میداند

اگر حتی یک روز از عمرم باقی مانده باشد با همین دستانم پیرمرد را خفه خواهم کرد!

 کاست مجنون ذوالفنون میگردد و فقط او میتواند آرامم کند...


+ پیرمرد

ای بابا. چی شده خانم؟ خوبید همگی؟

خوبیم مهسای جان

فقط خدا کمکم کنه دستم به خونش آلوده نشه

میخوای کسی رو بکشی ؟

من آدم دارم کارش بد نیست نسبتا تمیز کار میکنه

فقط قیمتش یکم زیاده 

احتمالا خودم اقدام کنم..
ممنون که به فکرین😉

چیکار کرده باز؟

از یه پیرمرد خرفت جز توهین و ناسزا چیز دیگه ای برمیاد؟

بهونه دستش ندین

فعلا احمق پاشو گذاشته رو گلوم داره خفه ام میکنه 

یا خود خدا.....

چی شده ؟؟؟؟؟

 

الان ارومم
نگران نباشین😁

برای چی فحش و ناسزا داده؟

 

چون اعتراض کردم چرا روز تعطیل در حالیکه بچه هام مریضن پسرشون رو کشوندن برای جوشکاری

سلام 

واقعا نمیدانم چی بگم .

انشالله که خدا کمک کنه 

سلام عزیز..
خدا فقط با مرگ این فرد میتونه به همه امون کمک کنه

تقصیر پسرشون هم هست

مقصر ِ بزرگ بچه های پیرمرد هستن که مثل خودش هستن

وگرنه میتونستن به راحتی شونه خالی کنن و پیرمرد مجبور بشه کسی رو از بیرون بیاره

 

من مطمینم پیرمرد جادوشون کرده. یقین دارم دعا نوشته که هر چی گفت اینا بگن چشم.
ولی چون خودم اهل دعا و این حرفها نیستم نمیتونم اقدام مقابل کنم!

حالا حال بچه ها چطوره؟ بهترن؟

چی شدن؟

خدا رو شکر از دیروز حالشون مساعد شده. 
ویروس گوارشی گریبانگیرشون شده بود. اسهال و استفراغ و بدن درد و تب

خب پدر مادر تو اون سن اخلاقشون بدتر از بچه ها میشه بهونه گیر و بد ادا میشن و یه دیالوگ معروف دارن که بچه بزرگ کردیم که عصای دستمون باشه ولی اینو قبول نمیکنن همون بچه مسئولیت همسر و بچه های خودش رو هم داره

شما کوتاه بیا:)

تفکر این خاندان از عصای دم پیری هم گذشته و تصمیم به ساخت خانه اشان را بر مبنای کارگری بچه هاشون گرفتند. الان 5 ساله دارند 5 طبقه میزنند و فقط اسکلت و نما رو زدند و هیچ طبقه ای آماده نیست و خودشون توی یه وجب جا که فقط سه آدم بزرگ میتونند بشینند زندگی می کنند. من بهش میگم طویله!!!
به قدری سر این ساختمونشون دعوامون شده که حد نداره چون همسر از وقت ما میزنه و میره اونجا برای جابجایی آجر و مصالح و کوفت و زهر مار..
اینا به کنار.. پیرمرد برای خرید مصالح هم پول نداره و برام اسنادی رو شده که متوجه شدم همسر به آنها کمک مالی میکنه.. این دیگه خیلی زور داره..
بخوام تعریف کنم میفهمین چه اعجوبه هایی هستند این خاندان!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan