لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مدرسه ها باز شده

مانتوم کجاست؟

مقنعه ام چی؟

کیف و کتابم کو؟


من آماده نیستم😂

سخنی در این باب جایز نیست

.

.

.

What

فقط می توان گفت :وزیر احمق...

بشمار...

وضعیت مدرسه ها مثل پیش بینی هوا شناسی شده 

گاهی حضوری ، گاهی نیمه حضوری 😂😂

😄😄😄

من میگم کاش معلم ما بودید 😁

ننه ی تو که هستم 😁

ماسکم کو ؟ دستکش و الکلم کو؟ اینا از قلم جانمونه یوقتی ، خیلی مراقب باشین

آره والا.. اصلی ها ایناست.. مانتو هم نبود نبود😉😁

اصفهان هنوز بسته اس😂😂😂

دلتون آب😂

 

وای خدا

من و مامانم یه گوشی داریم که همین جوریش داره می پوکه...

نمی دونم چجوری دو تاییمون باید سال تحصیلی و با اون بنده خدا بگذرونیم /=

ما هم الان مجازی شدیم دیگه..😃
یه فکری بکن دختر ... جدی جدی درسها شروع شدا

ما هیچ ما نگاه

ما حرص ما عصبانی😂

حتی اگر هم آماده بودید ،

بازگشایی مدارس در این برهه زمانی 

بازی کردن با سلامتی بچه ها و معلمین میباشد 

دقیقا...
خدا رو شکر خانواده های فهیم دانش آموزان ما مانع از حضور بچه ها شدند و کلاسهایمان را مجازی پیش گرفتیم

😐😅

🌹🌹🌹

سلام خوبین شما؟

مدرسه حسابی درگیرتون کرده ها چون خبری ازتون نیست:)

شروعش خوب بود؟

سلام گرامی
من خوبم شکر خدا
وزیر جان شب شروع مدارس حضوری اعلام کرد و تمام کاسه کوزه ها رو به هم ریخت😄 هر چند مدرسه ی ما دانش آموزان‌استقبال نکردند ولی مجبور شدیم یه روز بریم🤣

سلام مگر تهران حضوریه ؟

سلام.
وزیر اعلام کرد بنا بر حضوریه. من یه روز فقط رفتم و دو دانش آموز از کل مدرسه آمده بودند و دیگه نرفتم ولی از منطقه ی دوستانم که پرس و جو کردم خیلی کلاسهاشون پره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan