لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

یه پیشنهاد خوب ۱۹



قسم به گنبد کبود به پاکی چشمه و رود
تو کلبه ی سرد دلم به غیر تو هیشکی نبود



باغ سیب/ طاهر قریشی


+ پاییزان

سلام

مثل همیشه عالی

سلام
گوارای وجود😍

قشنگ بود 

شما هم اگه پیشنهادی دارید بگید بزاریم وبلاگ 

آهنگ های پولی رو هم تا حد امکان رایگان میزارم 

سپاس.. پیشنهاد چی منظورتونه؟
اهنگ پولی که تو سایتهایی مثل بیب تونز منتشر میشه منظورتونه؟

سلام چسبید :))

سلام

خوشحالم دوسش داشتین🌷

هر آهنگی

تو سایتها هر آهنگی بخوای هست😁

ســالــها بــعــد

من در کنار یک مرد زندگی میکنم

مردی که اسمش در شناسنامم ثبت شده

و همسر من محسوب میشود

مردی که شاید من زنِ رویاهاش باشم اما

او هیچوقت مرد رویاهای من نمیشود چون

رویایی ترین کسی که میخواستم تو بودی

جسمم کنار او میخوابد اما ، افکارم در کنار تو

ســالــها بــعــد

بی هوا وقتی یادت میوفتم

فقط به این فکر میکنم که خوشبختی یا نه ؟

شاید اسم تو را گذاشتم روی پسرم

ســالــها بــعــد

من زنیم که از عذاب وجدان دارد میمیرد

زنی که به تو فکر میکند اما ، کنار یک مرد دیگرست

زنی که به دوست داشتن های مرد دیگر پاسخ میدهد اما ، نه از ته دل

ســالــها بــعــد

وقتی همه خوابند

میرو م در آشپزخانه و یک نخ سیگار روشن میکنم

در آن نور کم سوی چراغ خواب به تو فکر میکنم

از سیگارم کام های عمیق میگیرم

و به این فکر میکنم که زندگیم چجوری میشد اگه تو همسرم بودی ؟

در حالی که دارم در فکرت غرق میشوم ، سیگارم رو به اتمام است

و من با عذاب و با دلی پر از غم

باید بروم کنار مردی بخوابم که همیشه آرزو میکنم تو جای او بودی

ســالــها بــعــد این موقع

تو کنار کسی هستی که دوستش داری اما

من کنار کسی هستم که فقط باهاش هم خونم

ســالــها بــعــد

زنی هستم با موهای سفید و چهره ای خسته

زنی که خیلی ها میشناسنش اما

او با هیچکس جز یاد تو آشنا نیست . . .

😔😔😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan