لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

ذوقمرگ

نمیدونم شما هم مثل من وقتی یک خانم دکتر جراح زیبایی یا یک اموزشگاه موسیقی یا یک فروشگاه اینترنتی بزرگ یا یک آرایشگر سلبریتی ها یا حتی یک ورزشکار بدنسازی تو اینستا براتون درخواست میفرستند ذوق میکنید؟ 

من که میدونم چون انسان باکمالاتی ام و در ضمن معروفم منو انتخاب کردند😉 برای همین هم اصلا بهشون اهمیت نمیدم و رد درخواست میزنم🤣


+ دوست داشتین چه کسی فالو کنه شما را؟

من هیچ ذوقی نمیکنم.چون میدونم این کارشون برای افزایش فالوورهای خودشونه و هیچ وقت هم درخواستشونو اکسپت نمیکنم.

من اگه یکی در حد و اندازه پارسا پیروزفر فالوم کنه از شدت ذوق،پرپر میشم.

مزاح بود متن پستم لیانا جان. قطعا برای فالوئر جمع کردنه و به محض اینکه فالوشون کردی و اکسپت در عرض دو ثانیه آنفالوت میکنند.

جونم.. از بازیگرا من عاشق امیر آقایی ام😎😁


سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۶:۳۰ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

من اگر اینستاگرام داشتم، تنها کسی که با فالو کردنم خوشحال میشدم و ذوق مرگ میشدم همایون شجریان بود...

من نیز...
پی نوشت پست رو‌عوض کردم

یه چیزی بگم ... من موندم چرا ما سعی نمیکنیم که بشیم یکی از اونا 🤔😑

سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۰۶ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

بعضی چیزا ارثی هستش.

مثلا همایون شجریان، اوج صداش می بمل اکتاو سه هستش...

معلومه که ارثیه دیگه 

از باباش به ارث برده

حالا نه تو زمینه ی آواز
منظورم تو حرفه ی خودمونه.. بهترین باشیم تا دیگران بهمون افتخار کنند😊
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۱۰ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

اره، من فی المثل گفتم...

پس زیادم به ارث‌ربطی نداره😄
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۱۷ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

توی بخش آواز ربط داره:))

چرا زندوکیلی به پای همایون نمی‌رسه؟!

صددرصد در حد هم تمرین هم میکنن

صدای مژگان شجریان را چطور ارزیابی میکنید؟
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۴۱ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

اون هم قشنگه

من مسافر رو خیلی دوست دارم

در مورد صدای مژگان با شما هم عقیده نیستم..
مسافر؟؟ متوجه ی منظورتون نشدم
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۴۹ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

چرا نه؟!

آهنگ مسافر 

توی وبلاگم، نوار موسیقی فاخر و اصیل ایرانی هستش

میتونید گوش کنید:)

مژگان اگر بیشتر تمرین کنه با کمک ارث صدا شاید خوب بشه. خواستم بگم ارث 
همه چیز نیست.😉
میگوشم😊
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۵۳ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

شما شاید از آهنگ هاش خوشتون نیاد؛

ولی چیزی از صدای پدر کم ندارم 

و صد البته که همه چیز ارث نیست

ممنون

با صدای پدرش مقایسه نکن به هیچ وجه!
من از شما ممنونم

من دوس دارم یه دختر تک فرزند که از قضا باباش برج سازه فالووم کنه:))

بعد طی یک اقدام ضربتی بگه بیا با هم ازدواج کنیم:))   منم شاید قبول کنم البته با اکراه:))

بابا دمت گرم.
عالیه که.. ما هم دعوت کن عروسیتون تو طبقه ی آخر برج باباش😁😉

والا به خدا

چیه همش میگن فلان آدم معروف فالوومون کنه

ادم باید جوری فالوو شه که زندگیش از این رو به اون رو بشه :)))))

والا همینو بوگو😄

اگه بشه ولی چی میشه

سلام. صفحه اینستا را که بستم ولی در دنیای واقعی خیلی دلم میخواست به همایون شجریان نزدیک میشدم. نمی دونم چرا من اینقدر این پدر و پسر را دوست دارم. البته می دونی که بذر این محبت را مادر بزرگم از کودکی در من ایجاد کرده.

 

در مورد صدای مژگان شجریان، منم با تو موافقم

سلام عزیز..
اینستات که حیف شد.  
من در دوره ی دانشجویی با شجریانها آشنا شدم. اون موقع هنوز همایون به طور رسمی نمیخوند اگر اشتباه نکنم. بیشتر نوازنده تنبک بود و همخوان در کنسرتهای پدرش.. فکر کنم در همنوا با بم چند قطعه را تنهایی خواند..

 

همین که شما من رو فالو می کنی باعث افتخاره عزیزم🌺⁦❤️⁩

واااای مهسا... 
من که کوچیک توام.
تاج سری بانو💛💚❤

افتخار مایی

ولی من  برام مهم نیست که اون آدمی که فالوم میکنه سلبریتی باشه یا نه...

دنبال کننده های پیج گزینیشی هستن... چون اصولا حوصله ندارم.... مثلا در اقوام ممکنه یه خواهر رو اکسپت کنم یکی دیگه رو نه.. چون حوصله اش رو ندارم...

جدیدا هم دارم اونایی رو که فالو کردم و به دردم نمیخوره رو آنفالو میکنم...

 

منو انفالو نکنی یه وقت...
نابود میشم خواهر جان😉😊😍

شما که گل سر سبدی

جزو همون گزینشی ها هستید که اکسپت شدید

مگه میشه آنفالو بشید

قربان مهر و محبتت بانوی من
و همچنین شما در دل و جانمان جای دارید💛🧡💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan