لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

پست موقت موقت

در حال نوشتن قسمتی دیگر  از ماجرای معلم نمونه شدنم هستم. بعد از سالها که با گوشی پست منتشر کردم این بار پای لپ تاپ نشسته ام تا سریعتر بتوانم تایپ و منتشر کنم.

دوستان همراه مجدد قسمتهای قبلی را بازنشر میدهم تا شما دوره ای کرده باشین من قسمت جدید را میرسانم. ممنون از همراهی همیشگی اتان.

رمز داده میشود.

سلام.به من هم رمز بدید.

سلام عزیز.
حتما❤

🙋‍♀️اجازه خانم؟😍😘

جان دل. 
الان برات رمز رو میفرستم

ممنون عزیز

ممنون از تو 🧡💜

رمز لطفا

هرکدوم رو زدم کار نکرد

ای جان.
ارسال کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan