لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

جایزه برای خودم

مدرسه زنگ زد که لیست نمرات دانش آموزان را تحویل دهم. دیروز از صبح تا ۱ شب مشغول تصحیح آزمونهای آنلاین و نمره دادن درس ۴ کلاس بودم. ریاضی دهم و یازدهم و هندسه دهم. برای هر دانش آموز علاوه بر چک کردن برگه ی امتحانی اش( چقدر هم برگه ها شبیه هم بود😁) و گوش کردن به ویس توضیح جوابهاشون ایرادات و اشکالات را توی برگه مینوشتم و عکس میگرفتم و ارسال میکردم( جالب بود برخی ویسها انطباقی با جواب نداشت😁) سپس با ویس هم توضیح میدادم کجای حلشان ایراد داشت. برای خودم جایزه تعیین کردم که بعد از اتمام کار قسمت ۵ از فصل دوم همگناه را ببینم. ساعت ۲ شب مشغول تماشای این سریال جذاب شدم در تاریکی و سکوت شبانه😊

با شروع پخش همگناه از شبکه ی نمایش خانگی دو قسمتش را که دیدم چندان جذبم نکرد تا این اواخر که دیدم خیلی از داستان سریال تعریف میکنند و طی دو روز ۱۶ قسمت از سریال را پشت سر هم دیدم و علاقمند بازی خوب همه ی بازیگرانش هستم. مخصوصا شخصیت سارا و سامان😁

در خصوص سریال پستی جداگانه منتشر خواهم کرد.

چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۲۱:۵۱ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

با این تعریفی که کردین(۲نصفه شب و دو روز ۱۶ قسمت و اینا ) حتما میبینم:)))))))))

توصیه میشود به شدت..
دیدید به ماهور سر بزنید😉
در ضمن خوش اومدین😊
چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۲۱:۵۷ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

چشم حتما:))

ممنون از لطفتون من چند هفته ای است وبلاگتون رو میخونم:)

سپاسگزارم
بله یادم اومد...
داستان کوتاه از یزد😊 که در خصوص بناهای تاریخی اش کم نوشته بودین😉

خسته نباشید استاد. مثل همیشه به دانش اموزاتون ارفاق کردید یا نه. 

زنده باشی شاعر 
بسیار ارفاق شد بهشون😊

سلامممم بانوی مهربون عزیزم❤😍😘

خداقوت واقعا😍❤

 

من خیلی وقته ازاین سریالای شبکه خانگی ندیدم

ولی بااین تعریف شما آدم کنجکاو میشه ببینه سریالو؛)

سلام محیا جانم
اینو ببینی خوشت میاد. مطمینم😊
آقازاده هم جمعه ها پخش میشه. قسمت اولش اومد. قشنگه

چه کار سخت و طاقت فرساییه تصحیح برگه ها یا ثبت برگه ها!🤔

چه خوب که برا خودتون جایزه تعیین میکنید😉...منکه هیچ وقت جایزه ای برای خودم پیدا نکردم که بگم اگه این کارو کردم فلان چیزو میخرم یا فلان کارو میکنم!😅😁

 

:)

 

چرا خودت رو از لذت جایزه دادن به خودت محردم میکنی. امتحان کن. هم کارت راه میفته هم جایزه اش مزه میده😋

سلام ...خسته نباشید خانم معلم:)

من هم از چند نفر تعریفشو شنیدم.ماجراش عشقی و ایناس؟:)

درود

ممنونم⚘🎵
من عشق و عاشقی توش نباشه کلا نگاه نمیکنم😁😉

یک زمانی نسبت به فیلم غیر اکشن همچین نظری داشتم..:))ولی در کل عاشقانه هم خوبه اگه خوب باشه!:)مخصوصا اینکه نمایش خانگیه برای دیدن با خانواده عصر ها و روزهای تعطیل...:)

از دیدن همگناه پشیمون نمیشی..
کرگدن هم به تازگی فصل اولش با ۲۶ قسمت تموم شد. اونم خوبه ولی خشونت توش داره

ممنون بانو:)

😊🎵🌹

سلام 

اتفاقا منم عاشق این سریال شدم.

بازی ها بسیار قوی هستند 

سلام رها جان
چقدر سلایق سریالی امان شبیه هم هست😊
فیلمی درام. هیجانی و معمایی و کمدی تا حدی

محروم نمی کنم😄...چیزی لازم ندارم که بخرم یا با خریدنش لذت ببرم😅... و کاری هم نیس که با انجام دادن یا ندادنش بشه اسمشو گذاشت جایزه یا تنبیه!🤔😐

 

:)

ای بابا...
حالا یه چیزی که خوشحالت میکنه رو برای خودت هدیه بخر😍

و البته عاشق آرمان 

محسن کیایی 

به قدری نقششان را خوب بازی کرده اند که من تمام حرفهایش را خالی بندی میشنوم🤣
شنبه ۱۴ تیر ۹۹ , ۰۸:۴۶ اسماعیل بابایی

واقعا سخت و انرژی بر هست تصحیح برگه ها با شرایطی که گفته این؛ ولی شکر خدا که تموم شد.

سریال رو ندیده ام.

خسته نباشید شما هم همکار گرامی
بله شکر که تمام شد ولی سال تحصیلی جدید با همین شیوه ی آموزش از رگ گردن به ما نزدیک است😔

ببینید سریال رو ... مطمینم نقدهای خوبی از شما خواهیم خواند⚘🎵

باید بگردم دنبالش😉...ببینم چه وسیله ای هس که به تنهایی خوشحالم میکنه!🤔😁

 

:)

به نتیجه رسیدی خبرم کن..
مثلا بعد از زدن ۱۰۰۰ تست بالای ۹۰ درصد یه جایزه برای خودت در نظر بگیر😊

حتمن بانو!😉

😂😂😂👍

💜💛🧡😊💜💛🧡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan