لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای آنلاین ۴

دانش آموزان پایه ی دهمم قرار بود آزمون تستی بدهند. در آزمون ساز سایت قلمچی امتحان طراحی شد و بچه ها با کلیک روی یک لینک وارد آزمون می شدند. گفته بودم در گروه درسی واتس هیچ حرف و چتی نباشد و اگر کسی موفق به ورود به آزمون نشد جو گروه را به هم نریزد ولی گوش شنوایی نبود. به دلیل شروع همزمان دانش آموزان سایت با تعلل و اختلال مواجه شد و عده ای با تاخیر وارد شدند و در همین لحظات توی گروه بحث میکردند که زمان ما کافی نیست و هدر رفته و باید زمان بیشتر بدهید و از این برنامه ها که یک دفعه دیدم یکی از دانش آموزانم اسکرین شات سوالها را به اشتباه به گروه درسی ارسال کرد و بلافاصله حذف کرد. من هم ویس گذاشتم که" اگر دستم بهت برسه !"
دانش اموز خونسرد ما وسط آزمون در گروه واتس برایم ویس گذاشت که نت من ضعیفه و داشتم سوالها رو تو گوشی خواهرم میفرستادم که اشتباهی ارسال شد.
زمان آزمون که به پایان رسید سایت خودبخود قفل میشد و برخی از بچه ها که به موقع ثبت آزمون نکرده بودند جا ماندند و در این بین دانش آموز متخلف من هم بود. برایم در پی وی نوشت که نت اش قطع و وصل میشده. من هم با حالتی مسخره برایش ویس گذاشتم که وقتی حواست به اسکرین شات گرفتن و ارسالش برای خواهرت باشی همین میشود!
مدتی بعد در پیج همین دانش آموز پیامی برایم آمد...



سرکار بانو ..... با درود   بنده ..... پدر .... هستم  اینجانب استاد تمام در وزارت علوم با ۷۰مقاله در خارج از کشور و نیز مسئولیت های بسیار اجرایی در کشور در بالاترین سطوح   عرض می نماید که دخترم ..... دانش اموزی کوشا  درستکار و دارای شخصیت است  بی گمان به مشکلات نت   امورش از راه دور در هر ساعت از روز و نیز فشار کارها اگاهید    امید می رود با تحمل وبردباری و نیز تشویق فرزندان این اب وخاک در ساخت ایرانی اباد تلاش نماییم  برای جنابعالی شادزیوی و بهزیوشی ارزومند است  پاینده ایران


شما جای من بودید جوابی برای این پدر داشتین؟

واقعن که...😔

من خدایی بودم نمره نمیدادم😑...برا پدرشم نمیدونم چی می نوشتم ولی نمره هه رو ازش کم میکردم!😣

مدرسه ماام تو سایت خودش آزمونا رو میذاشت!🙂

بچه ها ازین مشکلا زیاد داشتن!😐

ولی خب کادر مدرسه یه عالمه کارای عجیب کرده بود تا دانش آموزا نتونن تقلب کنن!🙄

:)

 

من معلم سخت گیری نیستم و در ضمن عقده بازی هم سر این مسائل در نمیارم ادی جان و شاید با یه عذرخواهی معمولی جریان تموم میشد ولی در این خصوص بیشتر پدر دانش اموز اشتباه مرتکب شد تا خودش!

سلام

 

راستش خیلی این مدت ازطرف استاد و..تو گروه کلاس ها دانشجوها و دانش آموزا

 

متهم به تقلب و بی مسئولیتی شدن.

 

قبل این ماجرای ویروس ما به آموزش مجازی و دی وی دی های آموزشی 

 

میگفتیم کلاس مرده!

 

چون نه کیفیت کافی داشت نه سطح توقع معلم و دانش آموز برطرف میکرد

 

چرا باورنکردین که واقعا مشکل نت داشته دانش آموزتون؟؟

 

تو جایگاه تقلب قرارش دادین حتی یجورایی خواهرش هم ..

 

 

تو باور کردی که سوالات را برای خواهرش میفرستاد چون نت خواهرش قوی تر بود؟؟ به هر حال که باید تو گوشی خودش و با شماره ی موبایل خودش در آزمون شرکت میکرد. 
تازه! 
این ازمون نت پرسرعت آنچنانی نمیخواست..
بعد از سه ماه کلاس انلاین برگزار کردن دیگه دستم اومده بهانه های دانش آموزی رو😁

بحث من سر پیام پدرشه!!
اینکه چرا باید به دفاع از کار ناشایست دخترش( ارسال عکس ازمون تو گروه) بپردازه و مرا ارشاد هم بکنه. اون هم در پیج دخترش! به اعتقاد تو هدف پدر ارشاد من بود یا کوبیدن من؟! 
اگر پدر دلسوزی بود میتونست موضوع رو حداقل با ارسال پیام از طریق شماره ی خودش پیگیری کنه..

بله ...

من می گفتم عدالت برای همه است...

و استاد تمام و پروفسور و... نمی شناسه و به این چیزا که خارج مقاله چاپ کرده باشین هم ربطی نداره....

 

# عدالت

اینکه پدر اشتباه دختر را نادیده گرفته بود و در پیج دختر برام پیام گذاشته بود خیلی سنگین بود برام.

ولی من خیلی معلم سخت گیر و بیرحمی ام!🙄(آره توکه راس میگی!میبینم چطور موقع نوشتن ژوریای خانوم معلمای خانواده هی میگی:مستمرشو که خوب میدی دیگه؟🤔...جان ما بده😊...گناه داره!😶...خسته بوده نخونده!😁)

درسته...اگر باباش انقد از کار بدش حمایت نمیکرد لااقل میگفتی از بچگی دانش آموزتون بوده!...😔

:)

ولی به هر حال من نمره بده نیستم!🙄😁😎

 

 

 

خوب شد معلمشون تو نیستی الان😁

😁😂

والا...اگرنه پوستشونو تا الان غلفتی کنده بودم!😅😉

یه همچین معلمی که تو باشی باید یه معلم سر سخت بالاسرت بوده باشه..
نگو نه ها

نه خدایی...😅

همه معلمامون حسابی بهمون ارفاق میکنن😊...از بس خودم عین این خرخونا درس میخونم اینجوری سخت گیرم!😁

حالا خوبه دعا کنم معلم شی😄
معلم سخت گیر !

نه تو رو جان قوس الدین!😅😎(اینکه عینک داره قوس الدینه!😃)

معلم شم که نه خودمو زنده میزارم نه اون بیچاره ها رو ..🙄

اول خودمو میکشم بعدم اونا رو!😵(خب برای اینکه قتلشون به پای من نیوفته مجبورم اول خودمو بکشم!😁)

قوش الدین چرا😉🤣

باشه دست نگه دار نکش خودتو... دعا میکنم خانم دکتر شی لااقل اگر معلمی از دست شاگرداش دق میکرد بیاد پیشت
چه کنم که تنها همین برایم باقیست🙄...قوس الدین آنقدر از جان گذشته و جان بر کف هس که هنوز اجازه میده به جونش قسم بخورم!😁😆
 
ممنون که از این واقعه غم انگیز جلو گیری کردین!😊
 
:)
الهی خدا تو رو حفظ کنه ...
😘

ممنون بانو...😊

انشاالله شما هم  همیشه سالم و سلامت باشید و به دانش آموزاتون یه عالمه نمره های ارفاقی بدین!😁😉

:)

اگه دانش اموزام اینجا بودند حتما از تو که اینقدر هواشون رو داری تشکر ویژه میکردند😁

😁😊

شبتون خوش و پر از آرامش...

:)

شبت به روشنا😍

یاد دختر داییم افتادم پری روز امتحان ریاضی داشتن

یه معلم ریاضی دیگه ازشون یه مبلغ گرفته بود که سوالای امتحانشونو حل کنه و براشون بفرسته :|

اون معلم ریاضی رو باید دار زد😭
از ماست که بر ماست

از مخالفان سر سخت تقلب هستم... چه در دوران مدرسه و چه در دوران دانشگاه هچوقت تقلب نکردم... متنفرم... اگر نمره ی کم گرفتم ولی حاصل تلاش خودم رو گرفتم...

به نظر من کار این دانش آموز درست نبود چون آزمون خودش بود نه خواهرش که حالا اشتباه فرستاده یا نه

ولی کار پدر دختر بدتر از خود دختر بود... اولا که بی احترامی کرده که با شماره ی خودش براتون پیام نفرستاده

و دوما اینقدر از خودش تعریف کرده و با استفاده از کلمات محترمانه ولی شما رو تحقیر کرده با این از خود تعریفی هاش

 من بودم هیچ جوابی به این پدر نمیدادم...

این پدر خودش باید متوجه باشه  موقع امتحان دخترش باید هواسش به امتحانش باشه.. همینطور که خودش استاد دانشگاه هست و اگر دانشجوهاش تقلب کنن جریمه یا تنبیه براشون در نظر میگیره...

سلام حوا جان
زدی وسط خال عزیز
دقیقا منم جوابشون رو ندادم چون احساس کردم ایشان اگر قصد راهنمایی و نصیحت کردن من را به عنوان بزرگتر داشت هیچگاه از پیج دخترش اینچنین نمینوشت.
 

سلام عزیز دلم ..

گمون کنم اون پیام از طرف پدرش نبوده احتمالا اونم کار خودشه 

وگرنه به قول شما چه کاری بود با شماره خودش به شما پیام میداد 

 

سلام عزیز دل.
در این هم شک داشتم که کار پدر بوده باشه ولی باز لحن کلامیش به پدرا میخوره😁
شنبه ۱۳ دی ۹۹ , ۲۱:۱۴ ریحانة السادات

سلام خانمِ معلم :)

هیچ وقت فکر نمی کردم یه معلم ریاضی یه وبلاگ داشته باشه که درسی نیست :دی

 

 

به عنوان یه دانش آموز که بسی رنج ها برد در این سال،باید بگم که ما هم ناراحتیم که هرچی میشه متهممون می کنید به تقلب.چرا حتی یه درصد احتمال ندادید دستش اشتباهی به جای خواهرش خورده باشه به گروه؟! تو رو خدا انصاف داشته باشین انقدر هم بدجنس نیستیم که :))

البته می دونم شما شناخت دارید رو دانش آموز و می شناسیدشون...کلی میگم. زود ما رو متهم نکنید :)

همین،

امضا:دانش آموز خسته ی امیدوار :)

 

 

+البته که مشکل پیام پدر هم نفهمیدم😬

سلام بر دانش آموز بلاگستان ریحانه سادات
خوشحالم که اینجا را می خونی
همیشه هم اینقدر بدبین نیستمااااااا

کلا دانش آموزی که تقلب نکنه دانش آموز نیست :)
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۱:۳۲ ریحانة السادات

یعنی من دانش آموز نیستم؟ :دی

از پشت صحنه اسپند دود می کننD:

پایه ی چندمی؟ و رشته ات چیه؟
دوشنبه ۱۵ دی ۹۹ , ۱۵:۳۸ ریحانة السادات

دهم ریاضی

موفق باشی عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan