لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

یه پیشنهاد خوب ۱۳

 

 

 

 

دوس دارم باز پیاده 
بریم زیر بارون مث قدیما
باز بگی عشق چه 
خوبه بکوبه دلامون مث قدیما
دوس دارم زیر و رو 
شم دوباره با حرفات صدات کنم
باز بخندی و من خیره
شم توی چشمات نگات کنم

 

 

 

ای کاش/ حسین توکلی

خیلی قشنگ بود...
آهنگای حسین توکلی رو دوست دارم...
:)
منم جدیدا با آهنگاش حال میکنم😊😍

اولین آهنگی که ازش شنیدم دریابم بود...

به نظرم خیلی آهنگ جالبی بود...سبک خوندنشو دوست دارم.

:)

چه تفاهمی...
اتفاقا منم اولین اهنگی که شنیدم همون بود و همین جا هم منتشرش کردم..
منم دوسش دارم
باید از فرزاد فرخی بودن انصراف بدم و هوادار این بشم😁
چه جالب...چه خوب!
فک نکنم شما از طرفداری فرزاد فرخ انصراف بدید...چیزی بس ناممکن به نظر می آید!😂😂😂
اره برای منم جالبه با هم با یه اهنگ هواخواه توکلی شدیم.
فرزاد فرخ دیگه از اون محبوبیتش پیش من کاسته

چرا آخه...اونکهجالب میخونه...رهایش نکنید...گناه دارد!

😁

 

:)

از وقتی تو پیجش منو برنده بلیط وی آی پی اش نکرد باهاش قهرم🙄

😂😂😂

حق رو کاملن به شما میدم...بلی بلی...کاملن صحیح...باید هم جذابیتش رو از دست بده!😉

:)

دقیقا... وقتی یه معلم حامیش بود باید قدر میدونست😄

😂😂😂👍

😉🌹😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan