لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

همراه بی خاصیت

درگیر آدمی هستم که نه تنها انرژی خوب از رفتار و گفتارش نمیگیرم بلکه هر وقتی میبنمش کلی از انرژی خوب خودم به تحلیل میرود. چندین بار با بیان های مختلف سعی کردم از خودم دورش کنم ولی موفق نبوده ام به هر نحوی شده باز برنامه اش را بر من تحمیل میکند و به زور همراه من میشود. از من خیلی بزرگتر است ولی در عالم دوستی باز میگویم اشکال ندارد. دیگر نمیتوانم. بریده ام. راستش را بخواهید حوصله ی خودم را هم ندارم. احتمالا این بار دروغگویی را امتحان کنم. کاری که به شدت از آن نفرت دارم.




یه وقتایی ادم نه راه پس داره ونه پیش

دوست ندارم اینجور بمونه .. باید رها شم از دستش

سلام.
خوش اومدی😍

چند بار ک پیام یا زنگ زد بگو خودم بهت پیام میدم/زنگ میزنم

و نزن

خودش میفهمه بکشه عقب😁

بعید میدونم بفهمه.
ولی اینم راهیه😁

رازهاشو بفهم، اون‌ها رو به خانوادش بگو

دیگه جواب سلامتم نمی‌ده

همچین آدمی نیستم آخه😄


خوش آمدین

دو تا راه داری یا بپذیر باهاش دوست بودنو یا تغییر بده این دوست داشتن رو.

در کل: این رابطه یه شبه به وجود نیومده که بخواد یه شبه بره پی کارش، کم کم به وجود اومده‌.

کم کم ریشه این رابطه‌رو نابود کن.

ریشه اشو میخشکونم😊😉
ممنون 

احسنت بر شما ماهور بانو بزرگوار.

درود بر شما جناب صفری

امیدوارم بتونی ازش عبورکنی

:) ممنون که دنبال میکنی

باید عبور کنم💪

منم از تو ممنونم

آخی... امیدوارم یه راه خلاص پیدا کنی

باید پیدا کنم. حوصله اشو ندارم. حوصله ی شنیدن غم و غصه هاشو. قطعا اگر قرار بود مشاور بشم مشاور خوبی نمیشدم🙄

سلام.

واااای که منم بارها از این تجارب داشتم. یعنی اینقدر که انرژی از من تحلیل میرفت بعد کلا شادی هاش جای دیگه بود و تخت بیمارستان و سرُم و خودکشی و غم و غصه اش با من. اونقدر که جواب پیام هاش با یک ایموجی ساده دادم دیگه سراغم نمیاد.

باید تمامش کنی

سلام.
همین کار رو باید انجام بدم. در دسترس نبودن😊

از این همراه های بی خاصیت من یکی داشتم که الان از دستش راحت شدم...

من که نتونستم از خودم دورش کنم ولی خودش کاری کرد که دور شد....

 

سعی کن بهش بفهمونی علاقه ای به شنیدن غم و غصه هاش نداری...

یه دوستی داشتم خیلی از شنیدن غم و غصه ها بدش میومد

اگر کسی از ناراحتی هاش میگفت مستقیم بهش میگفت لطفا الان حوصله ندارم بذار برای دفعه ی بعد... این دفعه های بعد هیچوقت نمیومد...

پس همه تقریبا تجربه کردند🤣
ممنون از راه حلی که ارائه دادی😊 از دو روز پیش جواب پیامکهاشو با تاخیر چند ساعته میدم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan