لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مادرانه ۸۷

از تفریحات سالم موبایلی امیرعباس ساختن صفحه ی چت با سلبریتی ها و خواننده هاست. چقدر قربون صدقه ی هم رفتند سیروان خسروی و امیرعباس. فقط صدای خنده های امیرعباس وقتی سیروان میگفت دلم برات تنگه امیرخان😄


+ یه همچین خانواده ی متوهمی هستیم ما😁

چه باحال😂😍

کلی هم با گلزار چت کرده🤣

چقدر جالب!

اینارو اگه تو فضای مجازی منتشر بشه واویلا میشه اگه چیزی تو نوشته باشه

به همین خاطر هست که به پیامها و چت ها اعتباری نیست تو محاکم قضایی🤣

چه بامزه😂😂😂

😁😁

سلام خوبید؟😊❤

 

چه بامزه😂😂😂

سلام گلی جان.
خوبم من. تو چطوری؟
😁😁

😂😂😂😂😂😂😂

 

چطوری و با کی چت میکنه درواقع؟ بار اول هستش چنین چیزی میشندم

اپلیکیشن چت ساز اسمش‌
فرد مورد نظرت و عکس پروفایلش رو خودت انتخاب میکنی. حتی میتونی صفحه ی واتس یا تلگرام یا دایرکت اینستا رو انتخاب کنی و خودت چت های دو طرف رو تایپ میکنی. اینتر سمت راست رو اگه بزنی چت از جانب تو ارسال میشه و سمت چپی رو اینتر کنی میشه چت طرف محبوبت😂

منم گاهی وقتا با یانی حرف میزنم. با استاد کلهر :)))

بعد طرف میخواد با یه صفحه چت از زنش طلاق بگیره و پرونده درست کنه :) 

من تا حال تجربه نکردم گفتگو رو. ولی اگر یه روز بخوام با کسی چت کنم قطعا ترامپ خواهد بود🤣

جالبه

 

ولی خب کیف نداره که

ینی من چنین موقعی اجساس میکنم دارم خودم رو مسخره میکنم😐😂

 

البته خب آدم ها و احساسات شون فرق میکنن. و صد البته گل پسرت هنوز بچه ساله:) 

 

فکر کن بعدا ها اینا براش خاطرات جالبی میشن😂

امیرعباس داره تجربه میکنه و لذت میبره از این سرکار گذاشتم خودش..
به همین دلیل مینویسم یادگار بمونه 

تفریح از این سالم تر مگه هست!!😅

نه والا😂😆

سلام بانو...

خیلی دنبال بلاگتون گشتم ولی آخر که پیدا نکردم مجبور شدم از محیا بپرسم...

 

خوشحالم که هنوز هستین معلم مهربون :)

به به
ببین کی اینجاست.. سیب جان خودم😍
خوبی خانم؟
منم اتفاقا یادت کردم ولی چون گفته بودی درگیر درسهایی زیاد تلاش نکردم پیدات کنم.

چقد پسرتون شیطونه...ناراحت نشین ولی من از کاراش خیلی خندم میگیره...

بچه ها چقد صاف و صادقن که باعث میشن انقد راحت بشه باهاشون صمیمی شد...

:)

بخند جانم. چه اشکالی داره😁

ممنون...امیدوارم حال شما خوب باشه :)

آره دیگه...درس خوندن سخته!...باید روشهای پاندای کنگ فو کار رو برا درس خوندن بکار ببرم بلکه با قدرت ماوراییم بتونم به مداد غلبه کنم و تو دستم نگهش دارم ... بعدم برم 102 تا تست بزنم!

:)

قربان شما!

منم خوبم عزیز جان
پس خوبه انیمیشن پاندای کونگ فو کار برای تو مفید بوده😄
ان شاالله ۱۰۲ تا تست برسه به ۱۰۰۲ تا تست در روز😊😉 

شاید این پاندا یه تاثیرات مثبتی روم گذاشته که فقط از خودش بر میاد!

ممنون بانو...البته آرزویی بس عجیب بود...ولی خـب امیدوارم بقیه تستا آمادگی روحانی باشه! یا شایدم دست من خیلی تند شه!

:)

تست زدن اگه برات عادی شه و زیاد تست بزنی دیگه خیلی مشابهات توشون پیدا میشه و سرعتت میره بالا. 

آره...البته درمورد درس شما راستش زیاد برام صادق نیس...درواقع حتا قوس الدین و قل مراد هم نیس...چه برسه به صادق...

آخه هر تستیو تو ریاضی حل میکنم دفه بعد که رجوع میکنم میبینم خیــــــــــــــــــلی برام جدیده!

:)

 

دروس  پایه و اختصاصی اینجوری اند و نیاز به تلاش بیشتری داره که در حد توان تو هست😊

خیلی ممنون بابت امید و انگیزه...با تمام سختی هاش ریاضی رو دوس دارم...درسته که نمرم 15_16 میشه...ولی خب علاقه یه چیز دیگس...

موفق باشید!

:)

خواهش میکنم.
خوشحالم که علاقمند ریاضی هستی😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan