لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم

بازیگر تئاتر است و از دوستان نزدیکش. یک بار همان روزها از نزدیک در پاییزان دیده بودمش. پیج عمومی اینستا را که ایجاد کردم چندین نفر از دوستانش را فالو کردم ایشان را هم. پستهایش بوی دلتنگی میداد. گویا او هم کسی را داشته است که اکنون ندارد. از دکلمه هایش، از نوشته هایش میتوانی حدس بزنی که چقدر عاشق است‌. برای اویی می نویسد که کنارش نیست. نوشته هایش مرا به عالم خودم می برد و انگار کسی از زبان من این حرفها را ثبت کرده است‌. باب گفتگو که گشوده شد از تنها اجرایی که از او دیده بودم گفتم. موسیقی کار از حضرت یار بود ولی از او پرسیدم. نامش را که گفت نوشت کم و بیش جریانتان را میدانم! 



+ پاییزان

+ عنوان پست از حافظ

سلام

خواجه حفظ شیراز بود؟؟؟:)

سلام
بله😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan