لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای آنلاین ۳

با دانش آموزان کلاس یازدهم تجربی ام خیلی راحتم. دوستشان دارم‌. در جریان لایک کردن پست فرزاد فرخ برای برنده شدن بلیط کنسرتش خیلی همکاری کردند. با پیجهای اهالی خانواده اشان سنگ تمام گذاشتند. از ان روز به بعد ارتباطات ما دوستانه شد تا معلم شاگردی. یک بار در جریان کلاسهای آنلاین تدریس، کار که تمام شد اسکرین یکی از مراحل بازی آمیرزا رو فرستادم که در حدس زدن آخرین کلمه اش موفق نبودم. تا عکس ارسال شد جواب را دادند و بعد گفتند خانم اینا چیه شما وقت میزارین. جواب همه اشون که تو گوگل هست. بیایید با هم pubg بزنیم😁 حالا قولش را بهشان داده ام که هم تیمی اشان شوم و بازی کنم.

واقعا؟؟😂😂پابجی عالیه😂😂از این معلما دوست :)

واقعا😉
تو هم که اهلشی انگار
پسر من که خدای پابجیه. میدم اون به جام بازی کنه حال شاگردا جا بیاد🤣

آره کم و بیش😅

خیلی هم عالی😂😂

😁😁
من‌تنها بازی که دوست داشتم رزیدنت ایول بود

کاش همه معلم ها اینچنین بودند :)

کاش😁

بازی فقط تخته نرد

نه این بازیهای چندش اینترنتی:(

صدبار بهم یاد دادن یاد نگرفتم که نگرفتم.
اصلا استعدادشو ندارم🤣

معلم اینچنین جون عسل بر جان زهرآلود نشیند 

من هم معلم پایه داشتم و بسیار لذت بردم😍 البته نه تا حد پابجی پایه باشن😅هرچند من خودم اهل بازی های اکشن مجازی نیستم و عاشقانه آمیرزا بازی میکنم😂تازه کلی با احسنت هایش هم حال میکنم😂😂😂😂

حس جوان بودن بهم دست میده وقتی باهاشون کل میندازم😃
آمیرزا رو که تا حال نشده دو سه مرحله پشت سر هم پیش برم. حوصله ام رو زود سر میبره و سکه هم ندارم که از راهنمایی هاش استفاده کنم منتظر چرخ گردون میمونم🤣
من از حیرت آوره گفتنش لذت میبرم😉😁

خدا برسونه از این معلم ها . 

پابجی اعتیاد اور هست سمتش نرید. خیلیییییی لذت بخشه خیلیییییی. من برادر بزرگم دو سالی هست بازی میکنه و شدیدا وابسته این بازی شده 

😁😁
نصب کردم ولی اصلا حوصله ام نگرفت.. امیرعباس هم کلی مسخره ام کرد کلا اعتماد به نفسم فرو ریخت🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan