لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

با من به گذشته بیا دارم از حال می‌روم!

آخرین پیامش تبریک روز معلم بود. خبری ازش نبود. تا اینکه در پیج اینستایش موفقیتش در ثبت تب سنج اینفرارد  و پالس اکسیمتر( نمیدانم یعنی چه) را اطلاع رسانی کرده بود. هیچ واکنشی نشان ندادم. دایرکت زد و احوالپرسی کرد و گفت چند روزی است خیلی تو یادم هستید چه میتوانم بکنم؟ گفتم دعایم کن. بهترین کار و همین شروع بحثی بود که ما را غرق گذشته کرد. گذشته ای که وقتی خواستم فراموشش کند اذعان کرد مگر عشق را میشود از خاطر برد!


+ سنجاق شود به پستهای رها



+ عنوان پست از آرش ناجی

جمعه ۲ خرداد ۹۹ , ۰۲:۵۵ نرگس بیانستان

فاطمه... 😔😔😔😔😔

جان دلم نرگسی...


جمعه ۲ خرداد ۹۹ , ۰۲:۵۸ نرگس بیانستان

حکمت این عشق های نافرجام که تو دل ادم... تو ذهن ادم جا خوش میکنن و نمیرن و میسوزونن چیه؟ چیه واقعا؟ چرا دو نفر که سهم هم از زندگی نیستن، باید دل ب هم بدن ؟ چرا وقعا؟

حکمتش رو نمیدونم... ولی میدونم بدجور میسوزونه آدم رو.

نرگسی این پست ارتباطی به پاییزان نداره
جمعه ۲ خرداد ۹۹ , ۰۳:۱۱ نرگس بیانستان

🤔🤔🤔 کلی احساس از خودم بروز دادم الان باید بگی؟ 😂😂😂😂😂

خدا نکشتت. ب چی ربط داره پس😁

ای به فدای اون احساساتت😄
حس کردم اشتباه گرفتی با موضوع پاییزان.

شخصیت اول پاییزان با من هیچ ارتباطی ندارد!  هیچ پیامی رد و بدل نشده و نمیشود.
شخص اول پاییزان در سکوت به سر میبرد.
داستان رها مفصله. قبلا داستانش را منتشر کرده ام. اگر شد بازنشرش میدهم
جمعه ۲ خرداد ۹۹ , ۰۳:۲۰ نرگس بیانستان

اره دیگه اشتباه گرفتم😂

خب رها رو رمز میدی یا نه؟ 🤔

تعارف نکنا. نمیخوای رمز بدی اوکیم کاملا. من همیشه به حقوق متقابل پایبندم. مثلا تو رمز نده منم دعا میکنم یه جوش گنده بزنه نوک دماغت :) چطوره؟😁😂

داستان رها اینجا منتقل نشده پستهاش.
باید آدرس اون یکی پیجو بدم بهت.‌
جوش که زیاد میزنم اینم روش🤣
جمعه ۲ خرداد ۹۹ , ۰۴:۲۳ نرگس بیانستان

اگه میشه پس ادرس رو بده 😉

 

نه نوک دماغ خیلی ستمه😁

توضیح دادم تو وبت عزیزم😍

تجربه اش رو داشتم.. خیلی😁

چقد سخته این حال و هوا

نگرانشم

اتفاقا من هم مثل نرگس برام سوال شد که رها کیه؟

رها یکی از دوستان قدیم وب هست که همچنان ارتباطش با من برقراره...
و مرا دوست دارد. من نیز 

عشق هیچوقت فراموش نمیشه. هیچوقت

درخواست بیجایی داشتم ازش

الان این رها برای منم سوال شد...

زود تند سریع بیا پستهاش رو بذار

وگرنه همون دعای نرگس خانم رو میکنیم..( جوش نوک دماغ)

خخخخ

الهی 
😂😂😂
بعد از اتمام پاییزان شاید منتشرش کردم
خیلی کم صورتم‌جوش داره😂

جوش صورت عادیه ولی نوک دماغ و توی دماغ سخته

نذار نظرم عوض بشه تبدیلش کنم به درون دماغ که مصیبتش بالاتره

 

منتظر رها هستیم

واایییی نه حوا.
باشه تسلیم تسلیم😉
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan