لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

استاد آزاد




استاد آزاد اولین استاد تارم بود. به دلیل اینکه مسافرتها و کنسرتهای متعددی با گروه همایون شجریان و گروه خودش داشت کلاسهایش اغلب تعطیل میشد و هنرجو به حال خودش رها میشد و این موضوع یکی از مهمترین دلایلی بود که موجب شد استاد تارم را تغییر دهم ولی همیشه ارادتم به ایشان وجود داشت. دیروز یکی از جدیدترین ساخته هایش را منتشر کرد. باز سازی ترانه ی قدیمی گیسو. در استوری اینستایم اطلاع رسانی و نامشان را تگ کردم. بعد از مدت کوتاهی  استوری ام را در پیجشان استوری کرد به نشانه ی تشکر. در کنار استوری های بزرگان موسیقی ایران، استوری من هم قرار گرفت. برایم بسیار خوشایند بود. فکرش را هم نمیکردم که ایشان چنین عمل کند آن هم بین آنهمه فالور و فن پیج و پیجهای  اساتید موسیقی. این جنبه از رفتار مجازی ایشان قطعا برای من الگو خواهد بود‌.

+ الانه که غزل بیاد بگه ندید بدید😁

من ذوووووق من شووووووق 😍😍😍

جقد ادم حالش خوب میشهههه ❤❤❤

 

غزل ب منم میتونی بگی ندید بدید

اصن نگم برات که تا الان ذوفق مرگم.

از ذوقم منم دوباره استوری استاد آزاد رو که از من تشکر کرده بود رو استوری کردم🤣
تا این حد ندید بدیدم من😁

ایشون همون استادی هستن که تو دانشگاه،میرفتید کلاسشون؟

نه لیانا جان.
استاد آزاد میرزاپور از اساتید بنام تار در کشور هستند. کارهاشون رو ندیدین؟
اگه بتونم اجرای جدیدشون رو آپلود میکنم اینجا

آخه گفتید اولین استادتون بودن،من یاد اون موقعی افتادم که تازه دانشگاه رفته بودید.

عزیز دلم. 
آره خب.. استاد آزاد اولین استاد تارم بودن 
استاد دوره ی دانشگاهم استاد سه تارم بودن😊

آهااااااا.به این نکته ظریف و کنکوری دقت نکرده بودم.

عزیز دلم💟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan