لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای آنلاین ۲

امتحان داشتند آن هم از نوع مجازیش. ساعاتی قبل از شروع امتحان، آمده برایم اینچنین نوشته:

"سلام خانوم 

معذرت میخوام که مزاحمتون شدم 

متاسفانه من چشمام عفونت کرده و ساعت۳:۳۰ نوبت چشم پزشکی دارم باید از ساعت ۳ مطب دکتر باشم ومعلوم نیست کارم کی تموم بشه و نمیتونم در کلاس شرکت کنم

امیدوارم عذرم پیشتون موجه باشه و نمره ای از عدم حضورم در کلاس کم نکنید"


برایش نوشتم: برو به سلامت فقط هر وقت برگشتی پیام بده تا همینجا ازت درس بپرسم"😁

نوشت: "من چشمام دیگه داره از کاسه در میاد و دکتر ازم خواسته که زیاد سرم توی گوشی و تلویزیون اینا نباشه"


+سیمرغ بلورین بهترین نقش اول زن برای اجرایی تاثیر گذار،  بازی روان و جاری اهدا میشود به نگار برای فیلم کمتر به صفحه نگاه کن👏👏

دم شما گرم😂

دستشونو خووووب میخونم😂

ما فکر میکردیم معلم ها نمیفهمن ما سر کلاس میخوابیم، از زیر کار در میریم. نگو خودشون انقدر زرنگن که... :)

ننه نمیدونی چطوری مچشون رو میگیرم😂
بعد از ۲۴ سال سابقه دیگه نمیشه سر معلم شیره مالید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan