لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

محبوب کی بودم من

بازم دم شوهرخواهر گرم. از شهرستان زنگ زده و روز معلم رو تبریک گفته و میگه روز تو رو نباید فراموش کرد چون تو حواست به همه چی هست. روز مو فرفری ها، روز چپ دستها، روز چاقها، روز باستان شناسها، روز تولد و سالگرد ازدواج و عقد من رو همیشه به من تبریک میگی😁 شوهر خواهر گرامیم رو تونستم خوب معرفی کنم؟!😏

+ از مجموع ۳ جاری و ۱ خواهر شوهر و ۱ شوهر خواهرشوهر و ۲ برادرشوهر  معلم هیچکدام برایم پیام تبریک ندادند. من نیز😃 محبوبیم کلا😏 ما معلمها اینجوری هوای همو داریم🤣

سلام .. چقدر خندیدم به این نوشته 😅

سلام فروغ جان
یادمه روزت رو تبریک گفتم😊
اساسا حواسم به بامرامها هست

آدم این جاری ها رو داشته باشه دیگه نیازی به دشمن نداره :/

البته شوخی بود تا این حد هم نه

ولی آخه چرا، من زن دایی پدرم 10ساله از معلمی بازنشست شده بابام هرسال بهش تبریک میگه

به نظرم حواستون باشه این محبوبیت زیادی، خیلی خطرناکه -_-

اصلا حرف خانواده ی همسر را نباید زد. ارزش نداره🤣

اوه شرمنده.

...

منم یادم رفت روز معلم رو به معلم بیانی تبریک بگم...

...

پیشاپیش برای سال بعد مبارک😊🤔

ممنون عرفان
خوب شد من یه پست گذاشتم یادت اومد 🤣

ربطی به محبوبیت نداره.بعضی ها کلا مناسبت ها یادشون نمیمونه یا اهمیتی براشون نداره.من روز تولد اعضای خانواده هم به زور یادم میمونه.کلا آدمی نیستم که زنگ بزنم یا پیام تبریک بفرستم.روز تولد خودم هم اصلا برام مهم نیست که کی تبریک میگه کی نمیگه.

ما هم هفت نفر معلم تو خونواده داریم.

وااای نگو لیانا..


تولد اعضای خانواده رو یادمون باید باشه. از این بهترم مگه داریم اخه؟؟
حالا قضیه ی خانواده ی شوهر فرق داره ولی خانواده ی خودم رو محاله فراموش کنم تولدشون رو

قربونت برم عزیز دلم .. 

بله تبریک گفتی اما واقعا این روز، روز من نیست ان‌شاءالله با تلاش با همت یه روزی بشه که تبریک واقعی رو بگیرم .. ناراحتی هم نداشته برام چون واقعا معلم واقعی کسیه که چیزی از مهر، علم و انسانیت به کسی یاد بده نه منی که پر از ایراد بودم و هستم .. فقط کاش خدا فرصت جبران و تمرین دوباره رو ازم نگیره و خودمم تلاش کنم 

فروغ جان تو یک معلم دلسوز و مهربان هستی . اتفاقا روز بقیه ی کسانی که ادعای معلمی دارند نیست.
عزیز دلی.. به این همه احساس مسئولیتت غبطه میخورم و میدونم به زودی در اوج خواهی بود

قشنگ خواهرشوهرتو تصور کردیم😁

یه ادم بانمکیه که نگو

سلام. من هم برادر همسر و جاری م معلم هستند اما تبریک نگفتم، حتما شاگردهاشون تبریک میگن ، چون اونها روز کارمند را هیچوقت به من تبریک نگفتند. تازه توی پست اینستا که همه معلم ها را ادد کردم باز جاری عزیزم را از قلم انداختم . اما در مورد تو که حواس ت به همه هست جریان متفاوت هست. ولی کلا خودم به اون مرحله از عرفان رسیدم که خیلی اهمیت نمیرم. خانواده همسرت در واقع دارند کار تو را ساده میکنند 

مریم کار خوبی کردی... من اولها میگفتم اونا بی شعورند نمیفهمند من که میفهمم. و همیشه تولد و اعیاد رو من تبریک میگفتم بعد دیدم انگار من باید حواسم به همه چی باشه از اونا آبی گرم نمیشد تا اینکه منم شدم مثل خودشون😂🤣

جمله ی آخرت رو حال کردم😍

خیلی دلتون پره😂😂خدا صبر بده😂

بعضی وقتها از فوران دلم اینجا رو مگه ندیدی به چه روزی در میاد🤣

خیلی باحال نوشتید 😂

جمع معلما جمعه 🤔

باحال خوندیش آنی جون

چه فایده! سایه ی هم رو با تیر میزنیم😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan