لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

اندر حواشی کلاسهای آنلاین ۱

تو واتس پیام داده خانم.. خانم... کمکمون میکنین؟ 
گفتم آره نگار جان. سوالت چیه؟
میگه من سوال ندارم. دوستم داره امتحان میده سوالاشون خیلی سخته!

😂😁😂😁

الهی😁

چه بازه ی سنی هستن مگه شاگرداتون؟

دخترهای دبیرستانی😂
آخه خیلی باهاشون صمیمی ام طوریکه ساعت ۱۲ شب به من پیشنهاد تماس تصویری میدن😁

متن پستت رو ولش کردم فقط جواب کامنت اول 😅😅😅

نصفه شب تماس تصویری 😁

اینقدر اینها خودشون رو با من صمیمی میدونن که دعوتم میکنن خونه هاشون😁

کمکش کردید؟😅🤔

نه😂

من معلمم و مخالف تقلب😁

خاله معلما هم یه روزی دانش آموز بودن و تقلب میکردنااااا

ببین کی اینجاست..
کجا بودی خاله جوووون؟

معلمی که تقلب کرده باشه مانع تقلب نمیشه😁

:))))))))))))))))))) 

منم به دوستام اینجوری میرسونم...الان تو یه مدرسه دیگه ان...

واسشون تمرینای ریاضی حل کردم و جواب سوالای امتحاناشونو دادم!

خلاصه که تقلب پابرجا تر از همیشه همراه ماست!

من میرسونم ولی نمیگیرم...واسه همین جای جبران ندارن...باید حضوری یا با همکاری در اتفاقات ناخوشایند جبران شه!فقط همین!

:)

پس کلا هوای هم رو دارین شماها.. خوشمون باشه😄
همکاری در اتفاقات ناخوشایند دیگه چه صیغه ایه🤔

تو تابستون یه کتاب از سایت خیلی سبز سفارش داده بودم ولی اشتباهی دستم خورده بود و دوتا شد سفارشم!🙄

الان بیچاره ها دارن به دوست و آشنا سفارش کتابو میکنن ببینن کسی \یدا نمیشه بخوادش!😅

دارن نهایت همکاریو میکنن باهام بیچاره ها!

بنده خداها😄
به خاطر این تلاششون اون کتاب رو هدیه بده بهشون😉
میگم کلی کتاب کنکور جدید دارم.. راهت نمیخوره اینور بدم بهت؟

آره دیگه گیر من افتادن...خودش که میگه هدیه تولد بده بهم...

البته به خودش پیشنهاد دادم گف ما میکرو میگیریم هرسال...نخواست کتابو...!

شناور در کتب کار و کتب درسی!...😵

من اگه از پس کشتی با کتابکارایی که الان دارم بر بیام باید بهم مدال طلا بدن!😐😅

 

چی سفارش دادی که هیچ کس نمیخوادش اونوقت تو دوتا دوتا سفارش میدی😄

خیلی سبز ریاضی دوازدهم تجربی...چون چاپ ۹۸ هس فک کنم کسی نمیخواد...😶

البته تو بقیه گروها عنوان نکردم...باید اینکارم بکنم!به تعداد کمی گفتم که اونا به دوستاشون گفتن!😁

تا باز ببینم باهش چیکار میشه کرد؟...😐😅

اهدا کن به خیریه ثوابش رو ببر😊

چه فکر جالبی😊

😉😍
جمعه ۲۰ تیر ۹۹ , ۰۲:۰۳ دولسینه دن کیشوت

به قول بچه ها جررررررر🤣🤣🤣

...

کمکشون کردی؟🤓

جررررر 
نشنیده بودم😂

نه بابا... معلم باشی و اجازه ی تقلب بدی😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan