لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

خوش بنواز جان من




بے سر و پا میشوم
مست نگاه میشوم

ساز بزن جمله تو را 
سوز و گداز میشوم 

جان من و جهان تویے
دلبر بے نشان تویے 

خوش بنواز جان من 
جمله نیاز میشومـ

مولانا

بعد از چندین پست منتقدانه از وضعیت موجود امروز دست به ساز شده بود و صفحه اش صفای دیگری داشت. پستش را در پیجم پست کردم بی نام و نشان. خدا رو شکر که کسی از آن حوالی در پیجم نیست خبررسانی کند.
+ پاییزان

:))

🌹🌹🌹

این پست؟ چقدر تار قشنگه... چقدر روح ادم رو نوازش میکنه...

ببین من مطمینم بشینم پای نوشتن خودم اول زار زار گریه میکنم 

یعنی ی خط مینویسم سه خط گریه میکنم

😶

نوای سازش خیلی دلنشینه‌.
 از همون روزهای اول که شنیدم عاشق صدای سازش شدم و البته ....
ای جونم ... حال من موقع نوشتن پاییزان حدود ۴ سال پیش همین بود‌. 
الان که دیگه با بیمعرفتی اش مواجه شدم کمی آرومترم... کمتر دلتنگ میشم

فکر کنم سه تار رو نوشتم تار. 

اشکال نداره.
خودت وارد دنیای موسیقی نشدی؟

یه سوال. شما الان چند سالته🤔

۴۱ و نیم تقویمی
ولی ۲۵ سالم بیشتر نیست . من در گذشته جا مانده ام

اعتراف میکنم همه فکرم تو ماجرای شما گیر کرده... 

نمیدونم خوبه یا بد این موضوع.. ولی برای کسی که میخواد بنویسه فکر کنم کمک میکنه درگیری ذهن با موضوع

چرا میگی بی معرفت؟ میدونی چند سال گذشته؟ و تو هنوزم میدونی دلتون پیش هم گیره :(

رهام کرد..
سکوت کرد...
شاید بشه بهش حق داد ولی وقتی دل گیره این چیزا حالیش نیست که

اره خوبه که فکر درگیر باشه

ولی ببین مثلا من بقیخ باهام حرف میزنن میگم چی گفتین؟چون تا مغزم از ماجرای شما جدا بشه حرف طرف مقابلم تموم شده😶

 

نمیدونم جی بگم. خیلی دلم میخواد خیلس زود بفهمم جی شده 

میخوای رمز پست های دیگه ی پاییزان رو بهم بدی تا بعد پست های بعدی رو میذاری بخونم؟

عزیزم نرگسی..
پستهای بعدی رمز دار پاییزان رو تکه تکه رمزشو میدم بخون. اونها حاشیه است بیشتر..
اصل داستان همونی بود که خوندی💖☘
وقتی کسی پیدا میشه که پاییزان منو بخونه منم دوباره محو گذشته میشم‌ ..
میدونی امروز چند بار رفتم پیجش😔 هوایی شدم باز

تلگرام یا واتساپ. کجا میتونم برات بفرستم؟

فرقی نداره.
هر جا راحت تری.
شماره ام رو بدم؟

پیام دادم. 

رمز پست بعدی رو میدی؟

ممنون عزیز.
بله حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan