لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

لایو

یکی به من بگه تو لایوها چه خبره؟

نون و‌ پ نقشه میچینند تا دال رو خراب کنند. چنین وانمود میکنند که با هم به هم زدند و نون میره تو لایو دال و کلی درد دل میکنه و آخرش یه چند تا فحش به دال میده و میاد اینور با پ میخندن که حال دال رو گرفتن‌!!

یا خانم خواننده تو لایو با یک روحانی سابق که خلع لباس شده میخونه و آقا هم ادامه میده. اصلا حالم بد میشه میرم اینستا‌. این یکی دو روز از روی کنجکاوی فقط خواستم ببینم نون رقصنده و پ خواننده چی کارن. واقعا هنرمند میشه گذاشت اسم اینا رو. حال به هم زنن واقعا. چقدر هم فالور دارن متاسفانه! 


زهرا شاگرد سه سال پیش من بود. به خاطر زیبایی اش شد مدل عکاس ها و کلی تبلیغات هم انجام داد برای برندهای خاص. دو شب پیش دیدم لایو گذاشته. دستم خورد‌. باور کنین. وارد لایو که شدم دیدم با یه پسر جوون که من نمیشناختمش ‌و قطعا معروف بود دارن صحبت میکنن. اصلا از حرفهاش چیزی نفهمیدم چون یهو  زهرا گفت واای استاد دبیرستانم خانم فلانی هم اینجاست. بعد یه چند ثانیه ای ساکت شد و مجبور شد سلام هم بده. لایو انگار متوقف شده بود‌ دیدم کاسه کوزه اشون رو به هم ریختم اومدم بیرون🤣

+ مدیونید اگه فکر کنین بعدا رفتم تو لایو سیو شدش ببینم چه خبر بوده ها🙄

بالاخره دبیر ریاضی یه هیبت خاصی داره😉

سلام.😊

سلام
جووون به هیبت دبیر ریاضی که لایو رو متوقف کرد برای مدتی😂

اگر چیزی حالتون رو بد میکنه واردش نشید :)

خیلی سر و صدا کرده بودند کنجکاو شدم و وارد دنیای کثیفشون شدم. حالم بد شد

این شبها بازار لایو گذاشتن داغه .. و چی بگم از لایوها 

نگم بهتره 

شما اگه کنجکاو بودین باید با اکانت فیک می‌رفتید ببینید چه خبره 😁

مدیونید فکر کنید من با اکانت فیک رفتمااا

اکانت فیکم فقط برای سر زدن به پیج حضرت یاره. 

فقط این جمله

یا خانم خواننده تو لایو با یک روحانی سابق که خلع لباس شده میخونه و آقا هم ادامه میده. اصلا حالم بد میشه میرم اینستا‌.

 

رائفی پور هم از طریق تلوزیون شناخته نشد اما شما ببینید یه جا رائفی رو دعوت کنن ، چقدر ادم میاد  ، بعد دوباره همونجا فلان وزیر شناخته شده در رسانه رو  ، دعوت کنید ، ببینید چند نفر میان .چرا ؟؟

 

بعدم ، مگه حضرت ابراهیم با ستاره پرست ها ننشست ؟ اصن اگه دوباره بیاد و مثلا شب حضرت ابراهیم لایو بذاره با ستاره پرست ها بعد صبح تو لایوش بگه که این چه جور خدائیه که دارین ؟ بعد از فرداش همه جا پر بشه که فلان ادم مدعی خداپرست ستاره پرست شد!!! اینو نمی بینن که هدفش چی بود که چرا این کارو کرد ؟؟؟

------------------------

شما نبین کی داره میگه ، ببین چی داره میگه . اصن فایل mp3  هست ، بینید حرفاش منطقی هست یا نه .

 

همیشه دست پر میاییا..😉

و یه چیز دیگه ادم باید طرف حق رو بگیره . به قول خودشون ، گمونم ندا یاسی بود ، گفته بود دعوااهاشون ساختگیه ، اینا درامدشون از طریق سایت های شرط بندی و قماره ، تازه اونم چی ، نه قماری که برنده مردم باشن ، نه ، اینا سایت درست میکنن به اسم شرط بندی و قمار ، حساب مردم رو خالی میکنن.

به خاک سیاه میشوننش .

 

برای چی رمز دوم بکیار مصرف اومد ؟ برای اینکه امثال این ادمها به اسم بازی ، میان حساب ملت رو خالی میکنن . تو همین لایو ندا یاسی ، برای چی تبلیغات سایت شرط بندی میکنه ، همه شون ، هی میگن بازی انفجار و فلان و فلان ؟؟؟

 

ماهور بانو ، شما اگه اینجا وبلاگ نویسین ، توی مدرسه کلی شاگرد دارین ، اونها رو درباره این سایت ها و پشت پرده ها و اینا ، بگید و اگاهشون کنید . مردم رو ساده گیر اوردن دعوتشون میکنن به سایت هایی که حسابشونو خالی کنن . قطعا دوران بعد از کرونا مثل قبلش نیست و مردم بیشتر رو میارن به خرید اینترنتی و سایت های اینترنتی ، مسلما یه سری ها بعدش سوئ استفاده هایی خواهند کرد.

 

دختره ( اسمشو یادم نیست ) سر لجبازی با پسره  ، پسره رو برده یه فروشگاه بزرگ  ، رفته کل وسیله های فروشگاه رو خالی کرده اورده ، یه چی میگم یه چی میشنوی ها ، این پوله از کجا اومده ؟ جسارتا یارو گرگ و کفتارم باشه شکمش سیر میشه بلند میشه میره ، اینا دیگه چیه ان من نمیدونم .

منم موندم این همه ثروت و بریز و بپاش قطعا از راه دیگه ای کسب شده

حتما روزی سرشون به سنگ میخوره.
مال مردم خوری عاقبت نداره... ببین کی گفتم😏

سلام

شرح بعضی از این لایوها را خوندم. معلم ریاضی در نقش پلیس فتا

سلام
هیچ نظارت کننده ای هم نیست متاسفانه
نه به خدا کاریشون نداشتم. اصلا موضوع بحثشونم نفهمیدم چی بود اینقدر که بنده خدا دستپاچه شده بود و رشته ی کلام رو از دست داده بود😂

وای الان که اومدم آخرین پستتون رو دیدم،یه لحظه اومدم پایین تر دیدم چقدر پست دارید که من نخوندم.من همیشه همون یه دونه پست آخر رو که میخونم فکر میکنم تمومه و میرم بیرون.نگو یه سری پست دیگه هم زیرش هست که من ندیدم😂

عزیزم ...
تو تقصیر نداری.. من همه ی پستها رو یه ساعت منتشر کردم🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan