لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

هودی

تا همین چند ماه پیش واقعا نمیدانستم هودی چیست؟ امیرعباس گیر داده بود برایش هودی بگیریم و ما نیز قبل از شیوع کرونا یک هودی شیک و زیبا و سبز رنگ به قیمت ۲۰۰ هزار تومان برایش خریدیم. خیلی اصرار کرد که اولین بار برای مدرسه بپوشد و من بدلج هم مخالفت کردم و گفتم برای عیدت است. بعد از عید میتونی برای مدرسه هم بپوشی. کرونا آمد و نه عیدی بود و نه مدرسه ای. فقط یک حسرت بر دل امیر ماند و یک افسوس بر دل من!

+ از امروزت لذت ببر.

چقدر لذتهای کوتاه را قدر نمی دانیم .

هودی ها و امیر عباس ها قابل جبرانن.

وای به حسرت‌ها ی جوانی و نوجوانی ما که در سایه تعصبات رفت و رفت و رفت 

درس بگیریم و برای عزیزانمان بهترینها رو بزاریم تجربه کنند

مبارکش باشه

از اونجا که دخترم یک گرمکن خوشگل و یک کت که هر دو رو هم خیلی دوست داشت در مدرسه و اردو جا گذاشت و گم شد، می گم که خیلی هم غصه نخور... 

ممنون مهسایی

اره.. ای کاش گذاشته بودم پوشیده بود و حداقل تو دلش نمیموند😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan