لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

هشت لبخند ۹۸

شاید بی وقفه بتونم ۸۰ غم و اندوه ۹۸ رو بنویسم ولی برای پیدا کردن ۸ لبخند زیبای ۹۸ از وقتی بانو شارمین به این چالش دعوتم کرده دارم جان میکنم تا یادم بیاد کی و کجا خنده بر لبانم نشسته است.

۱. پر رنگترینشان قطعا حضور در آرامگاه ظهیرالدوله بود آن هم با دوستی اهل دل و عاشق که جای جای آرامگاه را حفظ بود و نشانم داد. ۲۵ مهر ۹۸  با صبای جان وارد بهشت شدیم و جانی تازه کردیم در جوار فروغ و بهار و رهی و قمر و رفیعی و خالقی

۲. سلامتی مهربان همسر در پی شکست و انفجار آزمایش پرتابی در ماموریت کاری

۳. تبرئه شدن مهربان همسر از گرفتاری که دو سال ذهنمان را درگیر کرده بود.

 ۴.ثبت نام امیرعباس در مدرسه ی موردنظرمان بعد از ماهها تلاش و نامه نگاری و دوندگی

۵۰ سفر چند روزه ی شمال در دی ماه بابت تعطیلی یک هفته ای تهران برای آلودگی هوا.

۶. حضور در بارگاه ملکوتی ثامن الححج در روز تولدم.

 ۷. تولد زهرا دختر شهلا در ۹ امین روز از ماه قشنگ شهریور

۸. آشنایی با دوستان بامرام بیانی که بودنشان رحمت است و نعمت.


+ اغلب دوستان چالش را شرکت کرده اند. از دوستانی که هنوز دست به قلم نشده اند دعوت میکنم بنویسند از هشت لبخند زیبای نود و هشتشان😊


:)))

۸ لبخندت رو نوشتی خبرم کن

سلام

انشالله سال جدید هشتاد لبخندت را بنویسی 

سلام جانم
ان شاالله
اگه کرونا بزاره
تو هم بنویس از ۸ لبخند زیبای ۹۸

سلام

من خیلی حافظه ضعیفی دارم ولی چشم می نویسم

مشتاقم بخونم
خوشیها تو ذهن میمونه

سلام

نوشتم

بخونش

سلام
آفرین
باشه

واای ممنونم

زهرای منم تولبخنداتون بود....🥰🥰🥰

زهرا دختر خودمه😍

فقط ببخشید زهرای‌من ،مثل خودتون شهریوریه....

۹ شهریور

وااای یعنی خاله ای مثل من پیدا میشه اشتباه ‌کنه😭😭😭

تصحیح کنید بانو😁🤩

چشم😍

از شما و زهرا عذرخواهی میکنم😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan