لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

چیزی که عوض داره گله نداره

در زمینه ی اکسپت ریکوئست دانش آموزانم در اینستا سختگیری ندارم و من هم فالوشان میکنم. ادا بازیهایشان را لایک میکنم و تولدهای خودشان و دوستان ندیده اشان را تبریک میگویم و خلاصه وفادار به این فالو می مانم. چندی پیش متوجه شدم که برخی از شاگردانم مرا آنفالو کرده اند. نمیدانم از کی و این در حالی است که من همچنان به لایک زدنهایم همچنان وفادارانه ادامه میدادم. خنده ام گرفته بود. یک خسته نباشید به خودم گفتم و این روزها مشغول آنفالو کردن همانها هستم😂

+ از به کاربردن کلمات انگلیسی عذرخواهی میکنم😄



سلام..

احتمالا دیگه چون نمرشون گیر معلمشون نیست.الان وقتشه که فالورهای با وفاتونو شناسایی کنید:)

سلام
سیاست دانش آموزان امروزی حرف نداره😉
دقیقا..
البته هر چیزی قدیمی اش خوبه‌. شاگردی دارم از سال ۸۲ که همچنان باهاش در ارتباطم با اینکه متاهله و مادر دو فرزند ولی ارتباطمون مثل دو دوست برقراره

راستی خوش آمدین🌹

من هم هنوز برخی از معلم های راهنماییم رو دنبال میکنم و باهم در ارتباطیم.

ممنونم.سلامت باشید.

درود بر شما دانش آموز قدیم وفادار😊

من با استفاده از لغات انگلیسی مشکلی ندارم. اون بچه های معصوم زیرفشار کنکور و هزار مشکل دیگه هستن، چرا باید آنفالو کنید آخه؟ گناه دارن بندگان خدا

ننه جان فشار کنکور مال زمان ما بود و مختص اندک بچه های امروزی..
اون بچه هایی که مدام در اینستا در حال درست کردن دابسمش و تولد بازی هستند به نظرت آب تو دلشون تکون میخوره؟

چ معلم باحالی😐

البته دبیرفیزیک مون هم مثل شما بچه ها رو فالو میکنه

ولی فک کنم اون بنده خدا کلا آنفالو کردن رو بلد نیست😂

خب یادش بدین بنده خدا رو😉

چطور دلشون میاد معلم به این مهربونیو آنفالو کنن، من اگه پیج یکی از معلمای قدیمیمو پیدا کنم از ذوق و خوشحالی شب خوابم نمیبره

احتمالا فقط دنبال رقم فالورهاشونن نه خود فالوراشون😁
وای هما نگو چقدر منم دلم میخواد از معلمها و اساتیدم خبری داشته باشم😏

من هم در فضای مجازی با چند تا از معلمانم ارتباط دارم ولی یکیشون که خیلی هم دوستشون داشتم و دارم جوابم رو نمی‌ده و تحویلم نمیگیره. البته اون موقع خیلی دوستم داشت و عزیزدردانه و همه کاره کلاسش بودم. 

معلمان و اساتید بر گردن ما حق دارند. متاسفانه من با هیچکدامشان در ارتباط نیستم😔

شاید شما را فراموش کرده اند

اینم بگم که خودم با شاگردانم، حتی دخترها که ازدواج کردن و مادر شدن ارتباط خوبی توی فضای مجازی دارم و اکثرا فالو و لایکشون میکنم. اونام انصافا باادب و با معرفت هستن. همه‌شونم بچه‌های روستایی هستن یا بودن😊

یکیشونم خودش معلم ابتدایی شده😜

و چقدر من بچه های روستا و صفا و صمیمیتشون رو دوست دارم..
قطعا معلم‌خوبی چون شما داشتند که اینچنین صمیمیت در وجودشان خانه کرده است

توی بیو پیجت بنویس

فالو بدی بک میدم

آنفالو = بلاک

🤣🤣🤣

اینقدر عصبی ام میکنه این جملات تو بیوی افراد😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan