لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

روسی

فیلم روسی رو کیا دیدن؟
من متوجه نشدم چرا مرجان به یوسف گفت اون موضوع رو گردن بگیره و چرا یوسف پذیرفت؟! 

10 دقیقه ش رو دیدم حوصله م سر رفت. جمعش کردم

یه نقد ازش خوندم کلی تعریف کرده بود از فیلم.
من که دوسش نداشتم ولی به خاطر اینکه یه کوچولو به پاییزان من میخورد داستانش تا اخر نشستم ببینم ولی هیچی عایدم نشد واقعا
حیف به امیر آقایی بازیگر محبوب من که توی این فیلم بود.
عوضش درخونگاه خوب بود.
فیلم خوب معرفی کن😊

من دیدم. نصفه هم ولش کردم. واقعن نفهمیدم چی شد :| بازیگرای بدی هم نداشت .. ولی مضوع فیلم تا اونجایی که دیدم جذبم نکرد.

فیلم بسیار کسل کننده ایه ولی دوست داشتم ببینم چی میشه اخرش و بازم نفهمیدم چی شد اخرش😃

خوش آمدین

فیلم خوب ایرانی؟

نداریم. یعنی چیزی که باب میلم باشه نمیشناسم. ولی عاشقانه هایی که دیدم، برترینشون "دلشکسته" بود و بعد از اون هم ندیدم.

عرایضم شبیه خودستایی نباشه ولی من معتقدم حتی تو فیلم دیدن هم باید مراقب باشیم که فیلم بد نبینیم. فیلم بد مثل سالاد الویه ی تاریخ انقضا گذشته ایه که به محض خوردنش باید بیاریش بالا...

درباره الی رو حتما دیدید. خوب بود. فروشنده رو اگه ندیدید ببینید. جدایی نادر از سیمین هم بدَک نیست. اگه دنبال فیلم ایرانی مفهومی هستید ماهی و گربه رو ببینید. 

علاقه زیادی به شهاب حسینی ندارم ولی چون میدونم لااقل تو این پنج سال اخیر فیلمهاشو با وسواس انتخاب میکنه، فیلمهایی که بازی کرده رو ببینید.

شبی که ماه کامل شد رو نبینید:))

اما فیلمهای خارجی: دوتا فیلم بهتون میگم ببینید که کارگردانش همین دوتا رو ساخته. یکیش"برو بیرون" یکیش هم "ما" ببینید.

"پارازیت یا انگل" رو حتما ببینید جزو اسکاری های 2020 هستن

"جوکر" رو دوست نداشتم اسکار 2020 بهترین بازیگری رو گرفت. چون همه دیدن ببینش.

فیلم هیجان انگیز و خاص "1917" رو ببین ویژه 2020 یعنی امساله. جنگیه ولی فوق العاده س.

با بچه هات بشین فیلم "داستان عروسکهای 4" و "کلاوس" رو ببین. اینا هم تواسکار 2020 شرکت داشتن.

اگه علاقه به فیلمهای معمایی داری "چاقو کشی" رو ببین این هم ویژه اسکار 2020 بود.

"جوجو خرگوشه " هم خوبه.... کمدیه با بچه ها ببین. این هم 2020

انیمیشن "مکس و مری" رو حتما ببین. 2009 ساخته شده ولی اگه ندیدی، حتما ببین. خاصه شاید بچه ها به دلشون ننشینه ولی خودت ببین.

اینایی که گفتم همه رو دیدم به جز جوکر که مغزم نکشید تا آخر ببینمش

 

سلام میرزا
به به دست پر آمدین. دمتون گرم.
دلشکسته همونی نبود که شهاب حسینی یه ادم مذهبی بود و همکلاسیش عاشقش میشه؟!
فیلمهای اصغر فرهادی رو همه اش رو دیدم به غیر از همه می دانند 😉 گذشته ی اصغر فرهادی هم قشنگه.
فیلم خارجی کم دیدم ولی جدیدا رستگاری در شائوشنگ رو دیدم خیلی به دلم نشست.
جوکر رو دانلود کردم ولی هنوز ندیدمش. به قول شما همه چون دیدند باید ببینم☺
از اندک خارجی های عاشقانه ای که دیدم نت بوک رو خیلی دوست دارم. حسهای فیلم منو میبره تو دل پاییزان‌. تو این دست برام اگه سراغ داری معرفی کن.😉 

جدیدا درخونگاه و آستیگمات و پیلوت رو دیدم همشون درد جامعه امونن ولی دوسشون داشتم. مخصوصا درخونگاه رو.

ممنونم 🌹
۱۹۱۷ رو هم دانلود کردم همین روزها میبینمش😉
بسیار ممنونم میرزا..
یکی از این لیست رو دانلود کردم هنوز ندیدم.

من کلا این فیلم را نفهمیدم ...

یه دنیا سیاه و سفید پر از روابط بی معنا 

منم همینطور ولی تا اخرش دیدم پر از سوالم ..
ای کاش کسی بود که این فیلم رو فهمیده باشه و برام بگه ازش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan