لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تبریک روز مادر

پدر بزرگوار یکی از دوستان عزیزم، دوستان فضای مجازی و همکارانم، معاون وزیر، شاگردان قدیم و جدیدم و "رها" یی که هر بار ابراز محبتش بی جواب می ماند روز مادر را به من تبریک گفتند ولی پیرمرد...!!



منم تبریک نگفتمD:

اون روزتون مبارک:))

البته تو وبلاگم به همه گفتما...

ولی واقعا ندیدم پدر شوهری نسبت به عروس طوری رفتار کنه که عروس نسبت به پدر شوهر چنین واکنشی نشون بده..

از شما قبول😊
پیرمرد ما یک استثناست😂😍

روزت مبارک عزیز دلم. پدر همسر من هم تبریک نگفت. کلا همینجورن. بی خیالشون

ممنون مهربون‌ 
روز تو هم مبارک😘
اره بابا بیخیالشون‌
۱۸ اسفند روز پدره.. جبران میکنیم😂😂😂😂

 روزتون رو من یادم رفت تبریک بگم ولی امروز تبریک می گم

 شما هم این تبریکم رو قبول کنید و امیدوارم مادر خوبی

 برای بچه هاتون باشید و مهرومحبت مادریتون افزون و افزونتر

 بشه

زنده باشی جوان.
ممنون⚘

من هم کلی تبریک گفتم.

...

روزتون مبارک.

سپاس عرفان⚘

پدرشوهر من جواب سلام من رو به زور میده البته با جاریم دست میده وحال خانوادشو میپرسه وسلام میرسونه بلاخره اون پسرش پولداره دیگه باید فرق کنیم

😃😃
تو خانواده ی پدرشوهر من هر کدوم از پسرا که خوووب حمالی کنه براش عزیزتره😃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan