لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

کرگدن

از آن دست سریالهای شبکه ی نمایش خانگی که داستان جذابش نمیگذارد منتظر قسمت بعدی اش نباشی. قسمت اولش را همان اول دیدم و بعد متوقف شدم. دیشب پنج قسمت رو پشت سر هم دیدم. چقدر دوست داشتنی اند شخصیتهای داستان‌. چقدر کاظی رو دوست دارم با آن به قول خودش زر زر هایش. چقدر نوید برایم مبهم است. چقدر دانیال جنتلمن است و چقدر گیسو مهربان است با همه. خنده های رها هم دلبر است. چشمهایش مخصوصا. دیشب یاد سریال لاست افتادم. کرگدن هم مانند آن سریال در پی اتفاقی که در اولین قسمتش شاهد هستیم پلی بک هایی به گذشته و زندگی تک تک شخصیتها دارد و داستان را به گونه ای پیش می برد که هر قسمت بخشی از حقایق داستان بازگو میشود‌. باور دارم ببینید خوشتان می آید😊

داداشم هم اون روز تعریف میکرد ازش

پس حتما ببینمش:)

به نظرم می ارزه. بهتر از دل و مانکن است فعلا

چه جالب .

من عاشق این سریالم. 

هر هفته منتظرش هستم .

عجیب شخصیتها را دوست دارم .

عجیب .

همان ها که شما نام بردید 

چه هم نظریم در این مورد😊
به نظرم سریال موفقیه.‌.
از دل که خیلی بهتره.‌دل ۵ قسمت دیدم همچنان داستان تکون نخورده

سلام

چه کنیم که حال حو صله دیدن سریال نداریم؟ مگر اینگه چند قسمت چند قسمت ببینیم

اگر واقعا قشنگه برم و بگیرم...

 

راستی برای رمز من هم باید درخواست بدم آیا؟

سلام حوا جانم
کرگدن عالیه. حتما ببینش. فعلا ۱۲ قسمتش اومده. دانلود کن . تو کانالها هست.
رمز ارسال شد برات 

من کلا زیاد با سریال دیدن میونه ندارم. ولی سریال های قدیمی رو که نوستالژیکند دوست دارم. مثلا خانه سبز رو هزار بار دیدم و هنوزم می بینم

من سریالهای قدیمی رو حوصله ام‌نمیگیره متاسفانه ببینم.
شهرزاد رو ولی اگر وقتش رو پیدا کنم از اول خواهم دید😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan