لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

ماجراهای مهد بهار۲

در اینستا پیج دارند و برای تبلیغات مهدشان هم که شده است کلی پستهای گول زنک نشر میدهند. چند روز پیش از طریق پیجشان متوجه شدم که برای بهار و برخی بچه هایی که متولد دی ماه هستند تولد گرفته اند و عکس دسته جمعی بچه ها را با کیکی خوش سیما و به ظاهر خوشمزه منتشر کرده اند. از بهار پرسیدم کیک هم خوردین؟ گفت نه! بردن طبقه ی بالا. به ما ندادن. موضوع را از مهد پرس و جو کردم.‌ گفتند اصلا آن کیک در عکس تزیینی است و کیک نیست. کیکی که بهار میگوید را مادر یکی از بچه ها تهیه کرده بود برای کلاس بچه ی خودش! گفتم کارتان درست نبوده. میتوانستید از مادران بچه هایی که تولدشان دی ماه بود پول بگیرید و سفارش کیک‌ داشته باشید و چشم و دل بچه ها را اینگونه تشنه نگه ندارید. جوابی نداشتند!

موهای بهار را هم به قدری نامتقارن و زننده بسته بودند که زیر پست مهد کودک به این موضوع اشاره کردم. از آن روز به بعد مربی بهار موهای بهار را شانه نمیکند و حتی با من رو در رو نمیشود و وقتی بهار رفت به عادت همیشگی ظهرها موقع برگشت به خانه، جایزه ی برچسبی دختر خوب بودنش را بگیرد مربی به او برچسب نداده بود!


+  همان شب مهربان همسر با کیک کوچکی که گرفت جبران کار زشت مهد را کرد امیدوارم در ذهن بهار این رفتارها نماند

عزیزم بهار. چه بده رفتاراشون. ما هم همیشه توی مدرسه وقتایی که جشن داشتیم فقط کیک رو می دیدیم. 

هیچ دفاعی هم‌‌ نداشتند.

الهی بگردم. چقدر بچه اذیت شده. خیلی ناراحت شدم. بعضی وقتها فک می کنم یه آدم بی سواد ولی مهربون بهتر از بعضی مدیران، می تونه مدیریت کنه. 

 

من که دلم کباب شد وقتی گفت.😔
کیک نمادینشون رو کجای دلم بزارم آخه

چه مقابله ی بدی کردند با بچه فقط به خاطر حرفی که مادر بچه به حق زده...

اون بچه های بیچاره چکار دارند که دلخوشی برچسب رو از اونها دریغ کنند

مهد بهار خصوصیه یا زیر نظر ارگان خاصی هست؟

بهضی مهد ها زیر نظر آموزش پرورش یا بهزیستی هستند که میتونید برخورد جدی باهاشون کنید...

اصلا از همون اول از مربی مهدش شاکی بودم. به مدیریت مهد هم گفتم ولی طرفداری اشو کرد. 
مهد خصوصیه. همه ی مهدها زیرنظر بهزیستی اند. فعلا تحمل میکنم که تموم شه این چند ماه.

واقعا چه حرکتای شرم اوری

پدیگه با بچه کوچیک هم ؟

واقعا بعضی چطوری اسم خودشونو میذارن آدم بزرگ؟

واقعا دلم برای بچه های توی اون عکس سوخت. چقدر گناه گردنشون افتاد با این کارشون

سلام.

به نظرم بهار مهد نره کمتر آسیب می بینه. 😐

سلام عزیز
مجبورم خواهر. کسی نیست نگهش داره
شنبه ۵ بهمن ۹۸ , ۱۳:۰۱ اسماعیل بابایی

چه مربی هایی!

یکی باید به خودشون آموزش بده!

اتفاق نازیبایی رقم خورد ولی خودمان جبرانش کردیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan