لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

مهراز ۶۱

فردا کلاس تار دارم ولی فقط یک بار مهراز را در آغوش گرفتم و درس آواز از دستگاه ماهور ردیف را نواختم آن هم بسیار بد و پر ایراد. جریان بلیطهای vip فرزاد فرخ که پیش آمد تمام تلاشم شد برنده شدن در این مسابقه. تمام فالورهایم را تگ کردم تا حامی ام باشند برای رسیدن به آرزوی دیرینه ام. حتی استاد عیسی را. دیشب برای استاد عیسی تبریک شب یلدا فرستادم و گفتم درسم را نزده ام و قول دادم جبران کنم. گفتم درگیر جمع آوری لایک برای برنده شدن بلیطهای فرزاد فرخ هستم. استاد نوشت ان شاالله میبرید😊

امیدوارم برنده شی من همیشه عاشق سه تار و تار بودم ساز سه تار استاد ناظمی هم دارم خیلی خوش ساخت هست

اینستا داری بیا لایک کن 😉
ساز هم میزنی؟

اره دارم واسم توی خصوصی بفرست مشخصات رو 

ساز میزنم سه تار ،اما حرفه ای نه داستان قسمت 2 رو بخونی متوجه میشی چرا :))

باشه میفرستم .
برای خوندن پستت میام حتما

:)

🍁🍁🍁

سلام.

اینستا ندارم 

ولی آدرستان را بدهید به دوستان میگویم لایکتان کنند

سلام گرامی
ممنون از حمایتت
برات ارسال میکنم

عزیزم ایشالا برنده شی

فدات مهربانو جانم
ان شاالله

انشاءالله موفق باشین 😊

ممنون😊
همین؟

سلام

اتفاقا دیدم حرکتتون رو، به قول معروف صحنه را دیدم

 

ایشالله که برنده اید!

سلام
 ممنون
حمایت نکردین که😃

من یه چیز رو درست نفهمیدم.

مهراز اسم دستگاه موسیقی هست؟

درود
مهراز اسم تار منه.
دستگاه های موسیقی ۷ تاست
ماهور
شور
سه گاه
چهارگاه
راست پنجگاه
نوا
همایون

مسابقه کی هستش؟

مسابقه نیست. 
هر کی بیشترین تگ رو داشته باشه برنده دو بلیط وی آی پی منسرت فرخ میشه
اینکه کی اعلام کنن نمیدونم

امیدوارم به یاری دوستان یک دل برنده بشی،⁦❤️⁩

ان شاالله
اگرم نشد برای بعد عید حتما بلیط کنسرتش رو میخرم
جمعه ۶ دی ۹۸ , ۰۸:۳۲ لوک خوش شانس

چیز دیگه ای به ذهنم نرسید 😁چون اینستا هم ندارم لایک کنم 

😊😊😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan