لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

سلام به گذشته

از وقتی اینترنت برای پیام رسانها و سایتهای خارجی قطع شده برگشتیم به حدود ۸ سال پیش. وقتی برای خبر گرفتن از هم ایمیل می زدیم یا پیامک ارسال میکردیم یا تماس تلفنی برقرار می کردیم. این چند روزه ارتباطم با دوستانم بیشتر با پیامک است و نوعی نوستالژی خاصی دارد. پیامکهایی که حاوی گیف و عکس و استیکر و آهنگ نیست‌ و بسیار ساده و خودمانی مینویسیم سلام. خوبی؟ 


دقیقاً :)

🌹
خوش امدید

سلام بانوجانم😘

دقیییقا

منم با دوستام پیامکی یا تلفنی حرف میزنم

وخیلی سخته که دیگه گروه نداریم😢

دلم برا حرف زدن تو گروه همزمان ۴تامون باهم تنگ شد😢

تازه تماس تصویری ۴تاییم باهام برقرار میکردیم از طریق واتساپ

 

وای که چقد ظلمن که اینجوری محدودمون کردن😢

سلام محیا جانم.
یه کم بی حوصله ام‌. برای خوندن مطالبت حتما میام.
بدجور عادت کرده بودیم به گروه دوستانمان. الان حس میکنم خیلی هاشون رو خیلی وقته ندیدم!
خدا کنه درست شه

 بانوجان شما نیایدم من همین که همینجا باهاتون صحبت میکنم باعث افتخارمه😍❤

انشاالله هرچی سریعتر بی حوصلگیتون رفع بشه:)

درکتون میکنم دقیقاً منم همینجوریم خیلی دلتنگ حرف زدن با دوستامو گروهم:(

خداکنه....

:(

 

از بس که عشقی 😙
ممنون . دلتنگی ها امان از ادم می برد.
ان شاالله زود اوضاع عادی شه

سلام. من که از وقتی فهمیدم بیان فیلتر نیست، کارم شده چرخیدن توی صفحه ی وبلاگ های بروز شده!   :|

سلام عزیز.
اتفاقا داشتم فکر میکردم از تو فقط یه ادرس اینستا و یه آیدی تلگرام دارم. اگه اینا برنگرده چه جوری پیدات کنم😭😭

دقیقا واسه منم تداعی چندین سال قبل ...

قبلا پیامک گوشیم صرفا تبلیغات بود و نهایت پیامک بانک 

اما الان همه دوستام مثل قبلsms میفرستن ☺

نوستالژیه😊😉
بد هم نیست

سلام ... تازه کمی شدیم مثل چین... یه دوست وبلاگی داشتم که به خاطر شغلش سفر های خارجی زیاد میرفت... اولین باری که وارد کشور چین شد متوجه شد که توی این کشور حتی واتس آپ هم ندارن.... چه برسه به تلگرام و اینستا...

کلا توی این کشور این نوع برنامه ها فعال نیست....

اونوقت ما توی سر خودمون میزنیم برای قطع نشدنش...

قبلا هم زیاد سراغش نمیرفتم ولی الان این چند روزه وقت زیاد میارم به کارهام بیشتر رسیدگی میکنم... یه حس خلا هست ولی میدونم اگر تا روز بیست و یکم ادامه پیدا کنه من ترکش خواهم کرد...

 

سلام حوا جان.
چه جالب. نمیدونستم کشوری که اقتصاد جهان دستشه درگیر این چیزا نیست.

ولی راست میگی به کارامون بیشتر میرسیم. من که ۸ دسته برگه تصحیح کردم😊😁

اجازه خانم؟🙋‍♀️❤

با این اوصاف ما خیلی تو گذشته ایم😁🙋‍♀️😅

اجازه خانم؟گذشته ی جناب فرهادی ،با بازی خانم بژو،

آقای مصفا دوست داریم🙋‍♀️💞😎

اجازه خانم؟💞🙋‍♀️سلام به روی ماهتون.ما خوبیم.شما چطورین💞❤💐

 

سلام باران جان.
منم خوبم شکر خدا😋
خدا رو شکر خوبین.
من چند سال پیش دیدم این فیلم رو. بسیار زیبا بود و تا آخرش نمیدونستم چه قراره پیش بیاد😊
اینقدر دوست دارم فیلم همه می دانند جناب فرهادی رو ببینم😉

الحمدالله که خوبین و

جان تون سلامت و

دل تون خوش💜💞❤

 

راجب همه می دانند مطلب خوندم،وچند تصویر ازش دیدم.ایشلا این فیلم رو هم می بینیم😏😏

 

اجازه خانم؟🙋‍♀️💞بقل دستی مون ،

لگد میزنه به پام 😭😔

عزیزتر از جان😙😙 شما بلند شو بیا نیمکت اول روبروی خودم بشین تا خودم حواسم بهت باشه😊

منتظرم منتشر شه. هر چند که نسخه ای ازش پارسال منتشر شد و دست یه عده ی خاص قرار گرفت. بیشتر بازیگران

پس تا دیر نشده شماره هامونو بدیم به هم.. چون الان همه هجوم آوردن به بیان و ممکنه بیان هم فیلتر بشه D:

خانم شماره میدی؟ :)))

استغفرالله

آره والا.. موندم اگه اینجا هم نبود دوستان خوبی که داریم رو چطور پیدا کنیم😊

اینجور که اینا پیش میرن احتمالا تلفن ها هم قطع شه و برگردیم به قبلتر وقتی نامه و تلگراف بود. 
اقا آدرس پستی میدین😁😉

روز به روز پسرفت می کنیم الحمدلله!!!

هیچوقت فکر نمیکردم زمانی برگردم به حال و هوای ۸ سال پیش که شبکه های مجازی و پیام رسان ها وجود نداشت.. از این سو بنگریم😉

سلام .
خوش امدی🌹

آره چرا که نه. مازندران بابلسر طبقه سی و چهارم. پنت هاوس D:

آسانسور خرابه

بیچاره پستچی چطور نامه رو بیاره اون بالا 😁

من به شدت از شرایط فعلی متنفرم. هیچ جوره هم قبول نمیکنم چون واتساپ و تلگرام و .... نیست پس اوضاع بهتر است و همه سر خانه و زندگیشان هستند، میزان و نحوه استفاده از اینترنت اگر که به دیگران اسیبی وارد نکند به شخص دیگری مربوط نمیشود. 

من از اینکه با محدودیت برای خوراک فکری و اندیشه ام تصمیم گیری شود متنفرم و توهینی به خودم می دانم.

 

و چقدر عصبانی ام 

از ترس اینکه مبادا آبرویشان برملا شود برای همه امان نسخه پیچیده اند و این بی شرمانه ترین تصمیمشان بود.

سلام لبخند ماه عزیز خوبید؟

دقیقا

اتفاقا منم الان با یکی از دوستام پیامکی حرف میزدم:)

سلام‌ عزیز جانم
من خوبم شکر خدا😊
البته اگر پیامک هم قطع شه من سراغ نامه نگاری خواهم رفت.. چون به شدت نامه نوشتن را دوست دارم😉

اجازه خانم؟💜🙋‍♀️

جان تون بی بلا💞

میشه کنار پنجره باشیم؟ازاون زاویه ام حواستون میتونه به ام باشه💞😌

اجازه خانم؟💞🙋‍♀️

اگه یه کوچولو؟حواس باران؟بره بیرونِ پنجره؟بازم  دوسش دارین؟یا می فرستینش دفتر؟😔🌹💜

باران حواسش به باران بیرون پنجره است و من هم حواسم‌ به باران داخل کلاس😉😙
راحت باش عزیز. سخت گیر نیستم😍

موافقم :)

الان که خیلی بهتر شده :)

اگه کاری داشتیم واتساپ پیادم میدادیم 

الان تماس میگیریم 

یا اصلا میریم طرف رو میبینیم.. دیدارهای واقعی😊

اجازه خانم؟💞🙋‍♀️

بیرون پنجره ،درخت و

شاخه برگ و

پرنده های زیر بارون هم هستن و

یه بالکن و

چندتا گلدون شم دونی آن سوی خیابون و

یکی تو بالکن مطالعه میکنه و

چای می نوشه.اجازه؟بریم دفتر چای بیاریم؟🙋‍♀️☕☕😍

اجازه خانم؟مرسی که بارانِ حواس پرت رو تحمل میکنیدو

بهش سخت نمی گیرید❤💐🌸💞💝💐🌸💞💝😘😘۰

جون دلم به این طنازی هات باران🌹💋
خوش به حال حال دلت که اینقدر خوبه😚

گرفتار شدیم گرفتار 

یه دستور آشپزی چیه؟ اونم نمی‌تونیم پیدا کنیم وای به حال واتساپ و اینستاگرام و تلگرام 

+

به نظر من ازین مورد استفاده میکنند برای کسب درآمد جیب‌های مبارکشون 

الان که پروکسی ها جواب نمی‌ده یحتمل مجبور میشیم بریم وی پی ان از یه سری شرکت ها خریداری بنماییم ..

اونایی که آب و برق مجانی میخواستن کجان حالا بیان ببینن وی پی ان هم پولیه

واقعا از ماست که بر ماست 

آره والا. چی بگم خواهر.. دلمون از دستشون پره. این حق مردم ما نبوده و نیست. ظلم دارند میکنند. خدا ازشون نگذره. 

سلام.

تونستید با کامشین ارتباط بگیرید؟

سلام.
همون موقع رمز مطالبش رو برام فرستاد.چندین مطلبش رو خوندم ولی من نتونستم ارتباط بگیرم‌ . فاز فکری اشون با من متفاوته..

منکه راضی هستم . 😂😂

خیلی هم خوبه . 

 

جدی؟
من از اینکه بعضی دوستام رو دسترسی بهشون ندارم ناراحتم😣

عزیزم. منم دلم تنگ شده برای دوستام و بیشتر از همه برای خودت و چت کردن ها و استیکرهامون

خدا کنه نت زودتر درست شه و باز برای هم حرف بزنیم و ساز بزنیم و برای هم بفرستیم

سلام و درود استادجان

خوب هستین ان شاالله؟

من همیشه دوس داشتم دهه ی هفتاد و هشتاد و نودِ آمریکا زندگی می کردم ، بعد یهو یادم میومد که اون موقع این همه پیشرفت و علم و اینترنت در کار نبوده ، بی خیال میشدم!
این چند روز که همه چی رو به رومون بستن ، با خودم گفتم همون دهه هفتاد و هشتاد و نود آمریکا خیلی بهتر از قرن بیست و یک توی این مملکت بی در و پیکره! 

 

سلام دکتر جان‌ من خوبم شکر خدا‌
ممنون از حضور گرمتون
مملکت گل و بلبله😁 
دنیا کجاست ما کجاییم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan