لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

شیطنت کلاسی




زنگ آخر بود و سر کلاس بچه های یازدهم تجربی بودم. عادتی که دارم موقع درس دادن نمیگذارم کسی همراه من یادداشت بردارد. چند تایی از بچه ها هستند که به خیال خودشان زرنگی میکنند و فکر میکنند معلم متوجه نمیشود‌. گفتم هیچ کس نمینویسه! بعد نمیدانم چه شد که گفتم منظورم هیچ کس نیستا! همین جمله بحثی را در کلاس به راه انداخت. بچه ها شروع کردند به سوال پرسیدن. خانم! هیچ کس خواننده ی مورد علاقه اتونه؟ گفتم من فقط اسمشو شنیدم. عمرا بتونید حدس بزنید هوادار چه کسی ام ؟!😉 اسامی خواننده های پاپ اینوری و اونوری یک به یک از گوشه و کنار کلاس به گوش میرسید. اسامی برخی خواننده ها رو اصلا نشنیده بودم. همه رو نام بردند و مانده بودند مد نظر من چه کسی است‌. مرتب جو کلاس را متشنج میکردم و از هیاهوی آنها برای پی بردن به نام فرزاد فرخ لذت می بردم. سر آخر یکی از بچه ها نامش را گفت و کلاس به یک ارامش نسبی رسید. حال مانده بودند فرزاد فرخ کیست و چه ترانه هایی خوانده است‌. جز دو سه نفر از بچه ها کسی نمیشناخت او را‌. خوشم امده بود کمی اذیتشان کنم‌. گفتم هر کسی آشنایی داشته باشه و برای من بلیط کنسرتش را بیاورد مستمرش بیست است. همهمه ای شد. یکی گفت خانم ما بلیط کنسرت طلیسچی رو براتون میاریم‌. گفتم فقط فرزاد فرخ‌. آن هم vip.

دیگری رو به بچه ها پیشنهاد داد که بچه ها نفری ۵۰۰۰ تومان بیارین برای خانم بلیط کنسرت بخریم. گفتم عالیه. مستمر همه اتون رو بیست میدم. باورشان شده بود‌ طفلکی ها😁 




چه خاطره ی خوبی براشون ساختی😉

 

حالا باید ببینم واقعا جدی برام بلیط میگیرن😁

اجازه خانم؟💞🙋‍♀️شیطون کی بودین شما💝😎😁

اینقدر حال داد باران😉

سلام واقعا حقشون اینه که بعد از آوردن بلیط کلا بدون کنکور بفرستیشون دانشگاه. 

معلم هم معلمهای قدیم. ظالم و رشوه گیر نبودن :))))

سلام میرزا
یه درصد فکر کن دانش آموزای امروزی همچین ولخرجی هایی برای معلمشون بکنند😁

حالا که نه به باره نه به داره😄

:-) :-) :-) :-)

خیلی خوب بود .

بلیت و من میگیرم به منم 20 میدید

ارادتمند😊
وااای من و این همه خوشبختی محاله..‌
یعنی میشه ردیف اول ... روبروی فرزاد فرخ... 😏

سرکارشون که نگذاشتید؟

خیلی بده بهتون بی اعتماد بشن

 

ولی درکل خیلی باحالی... احساس میکنم از اون معلم ها هستید که دوست دارم سفت بغلش کنم... از اونا که بوی مامان میدن

کاملا سر کاری بود. 
همینم مونده که تو مدرسه و آ.پ پر بشه بابت بلیط نمره بیست دادم بهشون🤣


وااای حوا جووووون چقدر تو خوبی😍😍😍😍

اخییییی خوش به حال دانش آموزاتون که معلم به این خوبی وماهی وشیطونی دارن😉😍

قدر نمیدونن که آخه😉

معلم هم معلم های قدیم 😎😅

منم چندان جدید نیستماااا.
دارم به تاریخ میپیوندم😉
والا اگه معلم شیطون نباشه که بچه ها فقط به ساعت نگاه میکنند و آرزو میکنند زودتر کلاس تموم شه ،اما اینجوری حتی اگه درسا سخت هم باشه روز شماری میکنند ساعتهای درس شما برسه ،منم واقعا آهنگاش رو نشنیدم ولی دوست دارم برم دانلود کنم اینقدر که شما یه کلاس رو به وجد آوردین :)))) همیشه مانا و شیطون باشید خانم معلم :)))
اینو قبول دارم. معلمی که همقد و همفکر بچه های دهه ی هشتادی میشه بیشتر تو دلشون جا باز میکنه و بچه ها کلاسش رو دوست دارند😉
ممنون از حضور و انرژیت

خانم اجازه 

کاش میشد منم یه روزی میشد بیام سر کلاس

ریاضیم خوب بود😊

بهامینم ای کاش بشه روی ماهت رو ببینم😍😍

چقده خوب و عالی .. کلاست حتما پر از انرژی مثبت برای بچه ها حتی اگه این شوخی رو جدی بگیرن

کاش یه معلم مهربون و دلسوز مثل خودت پارسال سر راهم بود که ازش چیز یاد بگیرم البته اینم بگما آدمم مهمه که یادبگیر باشه .. شایدم من اون ادم نبودم 

تا از این بحثها تو کلاس پیش میاد از خواب میپرن بلاها😎🤣
خودت یه پا معلمی و صاحب سبک و نظر.. 😙

معلم هم معلمهای قدیم...

:)

ای بابا...
مگه من چه کردم آخه😭
چندمین نفری هستی اینو میگی

آخه ما یه معلم داشتیم، گفتند که هرکس بلیت کنسرت ریچارد کلایدرمن که تو تهرانه را بیاره مستمر بیست میدم.

ما جور کردیم.

ولی من روی برگه بیست گرفتم. :(

قرار شد بستنی سنتی بدن به جاش، یادشون رفت بنده خدا...

چه جالب. نمیدونستم این کار من قبلا اجرایی شده باشه🤣
حالا بزار ببینم کاری میکنند بچه ها یا نه بعدش شاید منم بهشون بستنی دادم.
می ارزه بلیط کنسرت فرزاد فرخ اونم vip در مقابل ۲۵ عدد بستنی😃

فقط آقامون ابی!

😉😊

دو تا بلیط لطفا

دوستی در همین فضا قول مساعد داده برایم بلیط vip که نه،cip بگیرد. بزن بریم مریمی

عزیزم. خوش به حال شاگردات که معلمی به این باحالی دارن. راستی دیشب خواب دیدم به آرزوم رسیدم و رفتم کنسرت استاد علیزاده. کنار استاد علیزاده عکس گرفتم. چه حال خوشی بود. حیف که خواب بود

خوش به حال من که دوستی چون تو دارم با صفا و مهربون و صمیمی و هنرمند‌ 
من تو خوابت نبودم؟ آخه منم استاد علیزاده رو دوست دارم. فکر کنم تمام اهالی و دوستداران موسیقی آرزوی دیدارشون رو داشته باشند

چرا بچهای مردم رو الکی امیدوار میکنیییییییی

چرا وعده و وعید الکی میدی بهشوووووووون

اگه با خرید بلیط نمرشون بیست ندین اینا فردا روز چجوری ب حرف بقیه معلمها اعتماد کننننننننننننننننننننننن

چرا با قشر معلم همچین کاری میکنی شمااااااااااااا

ضمنا ماه آینده فرزاد فرخ بندرعباس کنسرت داره...😊

بچه های دهه ی هشتادی رو دست کم نگیر. با این حرفها گول نمیخورن😁😂
وااای خوش به حالت‌. حتما برو و یاد منم باش😊
مخصوصا وقتی هوای تو رو میخونه😔😔😔

ترم اول تو دانشگاه یکی از استاد ها گفت کیک بگیرید حذفیات میگم 

و کیک خامه ای خریدیم و جواب داد ..نصفی از کتاب حذف شد :)

دم استاد گرم.
تو دانشگاهها دست اساتید بازه ولی مدرسه نمیشه درس رو حذف کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan