لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

می دونی..‌حالم این روزا

 


جاده ی یک طرفه/ پاشایی

 

دیروز پنجمین سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی بود. خواننده ای که به تازگی  شناخته بودمش و آهنگهاش تازه داشت ورد زبانم میشد که رفت. آهنگ" ستایش" پاشایی، آهنگ وب یکی از دوستان بود و برای اولین بار بود که صداشو شنیدم و با همون آهنگ شیفته ی صدا و آهنگهاش شدم. بعد ستایش جاده ی یک طرفه اش رو خیلی دوست دارم. 

اجرای بالا در جشن سالانه ی سایت موسیقی ما اجرا شده است. گوشش کردین یه فاتحه براش بفرستین.

👌👌👌

😊🌹
خوش اومدین

منم این آهنگاشو دوست داشتمو گوش میدادم...الان دیگه زیاد آهنگ گوش نمیدم ولیقبلن آهنگ عصر پاییزی و جاده یک طرفه شو خیلی دوست داشتم!

:)

 

عصر پاییزی هم قشنگه
الان دیگه مشغول درس خوندنی و کلی سرت شلوغه و نمیتونی آهنگ گوش بدی😊

صداشو خیلی دوست داشتم و دارم . خدا رحمتش کنه

الهی آمین

خدا بیامرزتش :)

روحش شاد

سلام لبخندماه عزیزم😍😘

 

آخیییی ممنون بابت این کلیپ❤

بااهنگ یکی هستش چقد من گریه کردم....

خاطره ها دارم با اهنگاش

روحش شاد...

سلام محیای عزیزم😍
خواهش میکنم. 
خیلی منم خاطره دارم با آهنگهاش.. خدا رحمتش کنه

صداشو دوست نداشتم هیچ وقت. کلا توی پاپ خون ها کسی رو دوست ندارم. روحش شاد

غمی تو صداش بود که من دوسش داشتم‌
روحش شاد

سلام

جمعه بود که فوت کرد، روزش کلاس داشتم شب که رسیدم خونه مهمون داشتیم و شنیدم فوت کرده. ترانه‌ "عاشقی جاده یک طرفه‌ست" رو خیلی دوست داشتم و مدام گوش می‌کردم.

مبتلا بودنش به سرطان (و کنسرت گذاشتن با اون وضعیت و مبارزه با بیماری) به محبوبیتش کمک کرد و باعث شد مردم در روز تدفینش حضور باشکوهی داشته باشند.

متاسفانه خانوده‌اش بعدها به اعتبارش لطمه زدن، هر چند ماه یه بار خبری منتشر می‌شد که قراره یه آلبوم جدید از پاشایی بیاد بیرون!

سلام
با مرگش تا مدتها حال و روزم خوش نبود. دوسش داشتم. روحش شاد.
به نظر منم خانواده اش کار درستی در انتشار کارهای قبلی منتشر نشده اش نکردند. 

آخی....خدا بیامرزدشون .

چقدر من صداشو دوست داشتم 😞

✋هنوزم آهنگ هاشو گوش میدم 

اره .. منم گوش میدم. خدا رحمتش کنه

یادش بخیر چه دورانی داشتیم با اهنگاش 😔🙏🙏🌸

حیف من دیر شناختمش😔

سال‌ها بعد یک روز زمستونی پشت فرمون ماشین، حبس در ترافیک منجمد شهر، رادیوی ماشینت روشن باشه،  گوینده بگه گوش میدیم به بک ترانه قدیمی از خواننده‌ای که... آهنگ شروع بشه.. همون نت های اول کافیه.. برای اینکه پرت بشی به روزهایی که همه چیز رنگ عشق داشت چیز دیگه لازم‌نیست... به روزهایی که زمستونش مثل بهار بود.. روزهایی که توی ذهنت موند.. لحظه هایی که دیگه تکرار نشد...

ستایش یعنی دیوونگی‌هام...

و‌چقدر آشناست این لحظه ها...

ستایش تو و چشمات
دلم هنوز تو رو میخواد...

روحش شاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan