لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

یه پیشنهاد خوب ۵

 

 

 

بیقرار توام به خواب هر شبم در کنار توام
چه عاشقانه در انتظار توام بیا بمان کنارم

 

 

بیقرار توام/ رضا ملک زاده

 

 

از عصر که از وب بریدا دانلودش کرده ام مدام در گوشی ام پلی میشود.

 

ممنون بریدای خاله😍

 

حال دلتون همیشه خوش

 

دست شما درد نکنه :)

لذتشو ببرین

راستش می دونی که از این آهنگا دوست ندارم. یه مدت که همش سنتی گوش بدی دیگه نمی تونی از آهنگای دیگه لذت ببری. امتحان کن.

همچنان مرددم برای حذف آهنگهام😎
باید یهویی عمل کنم🤣

به به😍😍

😚😚😚

از اینجا که نمیتونم بازش کنم

ولی دانلودش میکنم

  :)  امیدواره همیشه شاد باشین

 

 

چرا نمیتونی باز کنی؟
میشه تو خود صفحه هم گوشش داد که

خواهش میکنم خاله :))

😙😙❤❤

چقدر قشنگ بود 😍🤗

آره نیلو..
مدام گوشش میدم تا از رو برم🤣

بسیار زیباست👍 گوش دادنش آرامش بخشه یه جورایی

ممنون بابت پیشنهاد خوبتون

خوشحالم..
لذتشو ببرین.
راستی.. خوش امدین🌹

حسِ خوبش به ماهم انتقال پیدا کرد ...❤

خدا رو شکر

قشنگه 😍😍

به شدت موافقم😍

قشنگ بود ممنون 💙

خواهش میکنم😊
گوارای وجود

اسم این اهنگ منو یاد این شعر میندازه 

بی قرار تو ام و در دل تنگم گله هاست 

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست ...

فاضل نظری
..
امیدوارم خوشت آمده باشد

  اره حتما میشه ولی کامپیوتره  من یکم داغونه .   : )

الهی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan