لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۳۱

 

 

 

رفتی/ علی زند وکیلی

 

 

سلام بانوجانم😍

خوبید؟😍

یه سری از،اهنگا علی زند وکیلیو  خیلی دوست دارم:)

جز خواننده هامحبوبمه:)

سلام محیا جان
من خوبم .. تو چطوری ماهم؟
منم کلی دوسش دارم البته بعد از فرزاد فرخ😉

قربونتون خوبم به خوبیتون😍😘😘😘

 

فرزاد فرخ برا شما اوله اولها😉😍

عزیز دلی
تنت سلامت بانو جان

هوادار فقط من😁

ممنونم همچنین❤❤❤

 

واقعا هواداریتون درجه یکه😉😍

فرزاد فرخ باید یه بلیط VIPبهم بده😁

آره منم موافقم:)))

😊😊
یه روز بشه با هم بریم کنسرتش کلی جیغ و هورا  بکشیم😊

😍😍😍😍

انشاالله😍

 

😍😍😍
جوووونم

سلام پیانیسته کم کم دیگه دلش میخواست کلاویه ها رو رها کنه و دستشو بذاره زیر چونه ش و بشینه نمایشِ احساساتِ آقای وکیلی رو نگاه کنه...

سلام.
اولش اونم با احساسات تمام نواخت ولی آخرش کمی شل شد و به قول شما دلش تماشا خواست

به به🙋‍♀️🌹❤علی آقای زند وکیلی و

سامان خانِ احتشامی🌷🌺❤😎

شک کردم .احتشامیه ؟ 

بله.خودِ خودِ استادِ🎹🎹🎹🎹🎶🎶🎶🎶🎵🎵🎵🎵😎👌💜

موی بلند ندیده بودمش..😎

خب چرااینقد تکون میخوره ...یکم ارومتر😁

تو حسه😃

خیلی با حس می خونه

آره..
از دل میخونه و به دل میشینه😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan