لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

تولدش

امروز تولدش بود. پیامک زدم و تولدش را تبریک گفتم. جوابی نداد ولی استوری اینستاگرامش اینچنین بود: از دوستانی که محبت کردند و تولدم را تبریک گفتند سپاسگزارم مخصوصا از دوستانی که پیامک دادند و معذورم از پاسخگویی. به هر حال دعاگویشان در بهترین نقطه ی زمین هستم.


+سنجاق شود به رها


سفرش بی خطر

خیلی راضیه از اونجا و همش از نحوه ی پذیرایی اشون استوری میزاره

از قایم موشک بازی خوشم نمیاد😉

منم😄

پس میدونه که نامحسوس استوری هاش رو می بینی

بله. به این خاطره که اونجا تشکر کرده.

تولدشون مبارکا باشه🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌺🌺🌺

ممنون بارانم😚😚
حیف که اینجا رو‌نمیخونه

:)

بازم خوبه تو استوری اینستا جواب دادن:)

اصلا اون استوریش فقط به خاطر منه...
کلی نوشته ولی مخاطبش منم😁

آخیییی:)

😊😊😊
باور کن..
در حال منتقل کردن پستهای رها به اینجا هستم. بخوانی متوجه میشوی جریان را

اجازه خانم؟🙋‍♀️❤

لطف از طرف من،براش پیامک بزنید"کبلایی؟تولدت خیلی مبارک"🌺❤🌺🙋‍♀️

اجازه؟😍میشه بعدا بگین استوریِ پاسخ تبریک چی بود🤔🤔🤔🤓🤓

 

 

سلام بارانم🙄

باور کن فقط من بهش پیامک دادم و استوری اش رو جوری منتشر کرد که مثلا کلی طرفدار داره 🤣🤣🤣

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan