لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

کتاب را پس بدهید

چند سالی است هندسه ۱ درس نداده ام. شاید چهار سال. کتاب درسی ام را هر چه گشتم پیدا نکردم. احتمالا همین ۴ سال کسی نیاز داشته و به او امانت داده ام و به من برنگردانده است.‌ اصلا خوبی کردن، گاهی آدم را به زحمت می اندازد. مجبور شدم کتاب جدید خریداری کنم. البته دوستی بزرگوار زحمتش را کشید. حال باید هر شب، تمرینها را بنویسم😢

کاش میتونستید متوجه بشین به کی امانت دادین

تا سری بعد،  امانتی دستش ندین 

منم کلی کتابهام رفته و برنگشته :|

هر چی فکر کردم یادم نیومد که نیومد.
آلزایمر زود رس گرفتم بهار😣

خاله به هرحال نظام عوض شده تمرینای کتابم عوض شدن غصه شو نخورید

هندسه اونقدر تغییرات نداشته خاله جون
مجبورم برم سراغ گام به گام تا از نوشتن راحت شم😁

منم چند تا از کتابام رو که امانت دادم دیگه هیچ وقت رنگشون رو ندیدم

خیلی بده
من روی کتابام تعصب دارم..
اینجوری که میکنن ادم دلش نمیاد کتاب بهشون قرض بده
يكشنبه ۱۴ مهر ۹۸ , ۰۰:۱۴ شارمین امیریان

سلام.

میشه برا یه دیپلم ادبیاتی توضیح بدی چرا باید تمرینها رو حل شده داشته باشی؟! 😂

سلام عزیزم.
بعضی تمرینهای کتابها راه حل و جواب طولانی دارند. مینویسیم که یه وقتهایی از روش تند جواب رو به بچه ها میگیم.
و چک کردن تمرینها با بچه هاوقتی تمرین تو کتاب نوشته شده است سریعتر پیش میره.😊

گام به گام😊

...

بگم استفاده نکردم، دروغ گفتم.😂

منم بگم معلمها استفاده نمیکنند دروغ گفتم😄

من همیشه وقتی کتابی امانت می دهم در دفتر یادداشتم می نویسم تا در خاطرم باقی بماند

راه حل خوبیه بعد به طرف میگی کتابمو بده؟؟ 

 ی دفترچه بگیر مخصوص امانات 😁😁

هر کی چیزی برد یادداشت کن ب همراه تاریخ 😂

فکر خوبیه
ولی اینکار رو باید کسی انجام بده که امانت میگیره😁

امان از این رفقای بد

رفقای بی حواس. بد نیستند😉

بدن

نیستنا😊😉

آخیییی😟

همون گام به گام براحل مسائل گزینه خوبیه😁😅

 

عزیز دلم

گام به گام دوست ماست😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan