لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

عاشقانه ۲۷

 

 

 

من که گرفتار توام/ دیوانه جان با من چرا


دیوانه جان/ فرزاد فرخ❤ 

 

تازه منتشر شده😊

صداش قشنگه واقعا 

یعنی عاشقشمااااااااا
❤😊

...💖💜💖👌🎶🎵🎵👌

❤❤❤

سبکش هم جالبه 

همه چی اش عالیه😊
من عاشق ترانه ی هوای تو اش هستم. شنیدیش؟

به هوای تو من ،تو خیال خودمه ،با تو پرسه زدم ؟ 

آره خیلی قشنگه 

محشره.
اولین اهنگی که از فرخ شنیدم همین بود و با همین عاشقش شدم😊

چشمان تو؛ در قلب من فرمانروایی میکند 

این نبض تندم، خبر از بد ماجرایی میکند...

آتش زنی بر جان من در هر نفس با هر نگاه:(

 

خیلی قشنگ بود ممنوووون بانو جان😍😘😘😘

یعنی حرف دل منه میخونه این فرزاد

خیلی لایک داره 👍

😊😊😊😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan