لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

هدیه ی تولد

هدیه


دوشنبه ی دوست داشتنی باشد

روبروی کافه نادری روی نیمکت نشسته باشی

ساعت نزدیک ۴ عصر باشد

منتظر شروع کلاس استاد عیسی باشی

و مریم همکلاسی هنرمندت اینگونه غافلگیرت کند!

وه که چه لحظات زیبایی بود😊


مریم جان ممنونم از لطفت و تشکر بابت هدیه ی ارزشمندت❤



+ برای خواندن پستهایتان میایم... به زودی

تولدتون بود امروز؟؟؟

 

خیلیییی مبارک باشه، ان شالله عمری با عزت و پر از شادی داشته باشید.

با آرزوی بهترینها❤❤❤🌹🌹🌹🌸🌸🌸

سلام عزیزم. 
نه تولدم که ۱۳ شهریور بود. مشهد بودم اون روز رو.
ممنون بابت تبریک😍
تو خوبی؟

سلام

به به 😍هدیتون مبارک😍😍😍

دوستیتون پایدار😍😘❤❤

سلام محیا جان. فدات خانم گل..
😍😍
میام برای خوندنت. شرمنده

سلام فاطمه جان

مبارک ت باشه. ممنونم برای بودنت

سلام دوست قشنگم
من‌از تو سپاسگزارم😙😙😙
دوستم بمون همیشه

به به. دست مریم خانم درد نکنه. مبارک باشه فاطمه جان

فدات مهسایی.. ممنونتم

خوشبحالت

ممنون.
قطعا شما هم دوستانی باصفا دارین

سلام کتاب میناگر عشق رو منم روز تولدم هدیه گرفتم. قیمتشو که دیدم دلم برای هدیه آورنده،

سوخت D:

بخونیدش و یادداشت برداری کنید.  چه خوش اقبالید شما که دوستان خوبی مثل مریم خانم دارید. هردوتون سلامت

سلام.
هدیه ی شما هم مبارک باشه..
مریم سنگ تموم گذاشت برام. کلی تو خرج افتاد.. کتابهای نفیس و گرانقدر..
چشم میخوانمشان😊
وب مریم را بخوانید... زیبا مینویسد

و تولدت هم مبارک (چقدر آیکیوم ضربه خورده ست:)))) )

بابا تولدم ۱۳ شهریور بود. مشهد بودم. یادت نیست. براتون تو همین وب ویس و ویدیو فرستادم. عکس کیک و انگشترم رو هم از هتل گذاشتم 😊😉
یادتون رفته


سلام عزیزم 

مبارک باشه😊

سلام مهربانو جان
ممنونم

هدیه دادن رسم قشنگیه.. 

آدم دلش گرم میشه

من هدیه دادن و گرفتن رو دوست دارم..
اونم اگه هدیه اش اینقدر ارزشمند باشه که دیگه تمومه😊

تولدتون مبارک 🌹🏵

ایشالا عمرتون با برکت 💙

 

سلام :)


بعدا نوشت : 

با تاخیر بر شما مبارک 🏵

 

سلام‌عزیز.
ممنون.
سه هفته ای هست متولد شدم😊

دوست دارم ولی کادو بده نیستن

البته احتمال داره خودتونم اینچنین باشین در قبالشون😉

سلام

خوبم ممنون:) شما خوبید؟

 

عههه ۱۳ شهریور بود؟ من اون موقع هنوز به وبلاگتون پیوسته نشده بودم😊پس بازم پساپس مبارک

سلام عزیز. خوشحالم خوب و سلامتی
عزیزم‌. ممنون بابت تبریکت 😍

تاحالا از اون زاویه نگاه نکرده بودم خخخخخخخ

اول اونا بایر بدن بعد من

😁😁
شما شروع کن ببین چقدر محبوب میشی😍

اجازه خانم؟🙋‍♀️❤خیلی خیلی مبارکا باشه❤❤❤💝💞💝💞💝💝

مریم بانو جان😍❤😍دست شما درد نکنه گم🙋‍♀️🙏🙏🙏🎵🎶🎶❤🙏

ممنونم عسلم
تنت سلامت باشه😍

دشمنتون شرمنده بانو نگید توروخدا  درک میکنم باشروع مدارس وقتتون پره،شما بنویسید ما میخونیم لذت میبریم😍😘❤

مهربون من😍
میام پیشتون حتما

چه دوست باحالی !!

امیدوارم هردوتون همیشه خوشحال و سلامت باشید

و تا باشه  از این اتفاقا باشه

مریم هم کلاس موسیقیم هم هست‌ 
تو دنیای مجازی با هم آشنا شدیم و خیلی مشترکات با هم داریم.

ممنون 😊

مبارکنون باشه 😍😍

دست گل مریم جان هم درد نکنه 

فداتون
ممنون😍

سلام و درود استادجان

چه هدیه های قشنگی ، مبارک تون باشه این کتابا

واقعا دوست خوب هم نعمتیه هاااا ، که بدونه چه هدیه ای به مذاق آدم خوش میاد...

سلام و ارادت دکتر جان.
ممنون از حضورت.
اره والا و چه خوشبختم با داشتن دوستان خوبی چون شما😊

سلام... یادم نمیاد تولدتون رو تبریک گفتم یا نه

به هر حال مبارک باشه و ان شاء الله که تولد 100 سالگی در کنار کلی نوه و نتیجه

کیک تولد هم به خودتون نرسه

 

راستی چرا من هر وقت میام پست های رمزدار رو بخونم یهو غیب میشن؟ یعنی دقیقا بعد از دریافت رمز میام و میبینم نیستن

سلام حوا جان

ممنون بابت تبریک❤

چه جالب .. چه دعای قشنگی😉😉
دیر میایی خواهر جان. حالا اکر باز مایلی بخونی بگو جداگانه بفرستم
شاید دوباره بازنشرش کردم

چه هدیه ی خوبی. دست مریم خانم درد نکنه. مبارکت باشه عزیزم

ممنون صبایی.. 👄❤

سلام مجدد بر بانو

از مایلی که مایل هستم... حس کنجکاوی داره قلقلکم میده

این که این پست ها رو رمز دار میگذاری و هر کسی هم رمز رو نداره ولی با این وجود باز هم از روی صفحه برداشته میشن... حتما حتما خیلی ارزشمند هستن

و یه نکته دیگه... شما این پست های عزیز کرده رو پنج شنبه جمعه ها میگذاری؟و شنبه بر میداری؟

من پنج شنبه و جمعه اصلا و ابدا به وبلاگ ها سر نمیزنم... حتی به وبلاگ خودم...

 

سلام بر حوای عزیز.
پاییزانها طی دو هفته تقریبا دو روز یه بار منتشر شد‌.
اکثر مطالب رمزدار روی وب نمیمونند.
فکری به حال پاییزان کردم خبرتان میکنم‌

شرمنده میکنید بانو

اگر دوباره منتشر شدند و من نبودم فوری بر نداری ها...

خانم معلم ما شاگرد تنبله کلاسیم همیشه دیر میرسیم خانم

 

عزیز دلم. تاج سرین..
چشم . بر نمیدارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan