لبخند ماه

بگذار از دریچه ی چشمان تو بنگرم لبخند ماه را

از میان نوشته های ناب۴

بدترین حس دنیا چیست؟ 
شاید بگویید تنهایی...  
دلتنگی...

  و... 
اما بدترین حس دنیا "دل زدگی" ست.

دل زدگی، بعد از یک خواستن عمیق می آید.
 کاری را، چیزی را، کسی را با تمام وجود خواستن.
دل زدگی یعنی کاری...  چیزی...  کسی که مدت ها حس خوب برایت داشت دیگر در ذهن و قلبت جایی نداشته باشد.

دل زدگی یعنی احساس خستگی شدید 
آدمی که دل زده می شود وسط یک جنگ است...
 یک جنگ نا برابر....
یک طرف تمام خاطرات روزهای خواستن جلوی چشمش هست... 

طرف دیگر حقیقتی که زورش بیشتر از تمام خاطرات و رویاهاست
دلزدگی بدترین حس دنیاست... 
فقط تصور کنید کاری... چیزی...  کسی که سال ها می خواستی دیگر قلبت را به تپش نیاندازد. .. 
دیگر تو را سر ذوق نیاورد.

بدترین قسمت دل زدگی این است که نمی خواهی آن حس را دوباره تجربه کنی                               
اگر آسمان هم به زمین بیاید دیگر نمی خواهی

آدم هایی که دل زده می شوند فهمیده اند می شود عمیق ترین خواستن ها را کنار گذاشت... فراموش کرد

اما نَمُرد...

 

حسین حائریان


+ ممنون لیلا

دل زدگی گاهی خوبه

بعد از یه مدت میفهمی که حتما یه دلیلی داشته نرسیدن به خواستمون

شاید...

سلام

اره واقعا دل زدگی حس بدیه

و البته به قول دوستمون شایدم گاهی خوب باشه

سلام..
من در اولین قدمهای تجربه ی این حسم😔

خوش آمدی😘😊

به نظرتون واقعا راهی وجود نداره که از دل زدگی جلوگیری کرد؟

من فکر میکنم که وجود داشته باشه باید گشت اونم تو وجود خودمون

 

ممنونم😊

برای مواقعی که تو رو از زندگی میندازه دلزدگی اغاز رویشه..
این جریان رو هر کسی با درون خودش وفق میده. ممکنه برای کسی دلزدگی پایان مسیر باشد

دل زدگی اسم عامیانه اش هست... به نظر من یاس فراموشی هست. ما هرچقدر هم احساسی باشیم آخرش عقلمون برای بقای ما تصمیم میگیره. بعد از یه عشق بزرگ، از دست دادن عزیزان یا هر فاجعه دیگه ما به راحتی میتونیم فراموش کنیم. ولی اون دوست داشتنه نمیگذاره، آدم به خودش میگه من اینهمه عاشق بودم، الان یه هو فراموش کنم؟ این میشه که دل زده میشه...

+یک از سفربرگشته و پست های رمزدار شما :)

 

دقیقا...
و من این دلزدگی رو دوست دارم.. باید زودتر اتفاق می افتاد.
زیارت قبول 😊

من دلزدگی را ترجیح میدم به اینکه بخواهم مدتها خودم را در بند کسی یا چیزی کنم که برایش ارزش ندارم

منم برای یک مورد دلزدگی را انتخاب کرده ام

واقعن دلزدگی خیلی سخته...

تکراری شدن بدترین حسیه که یه آدم میتونه تجربه کنتش...

اینکه بفهمی دیگه هیچی برات اهمیت نداره باعث میشه بشی یه مرده متحرک که احساسات رو فقط تقلید میکنه اما احساسی از خودش نداره!...

خیلی غیر قابل تحمله!

من فکر میکنم بعضی وقتها لازمه 

سلام 

حس بدیه 

حسی که دوست ندارم دیگه تجربه کنم :/

سلام بهارم..

حال دلت خوب باشه همیشه

مثلن چه وقتایی؟

 

مثل الان من..
برای کسی نا آرام بودم که اصلا عین خیالش نبود

._.

شاید...

اما اگر در تمام زندگی تکرار شه خیلی سخته!

در تمام زندگی که آدم نابود میشه..
این دلزدگی بعضی وقتها کمکت میکنه به خودت بیایی

:)

آره...دقیقن

💖🌹😍

خیلی سخته چیزیو که تا دیشب بود یادگاری

صبح بلند شی و ببینی که دیگه دوسش نداری

 

واقعا.. خیلی سخته
شعر بود انگاری

خیلی حس بدیه ولی گاهی دلزدگی از یه ادمایی لازمه...

دقیقا جملتونو درک میکنم درجواب کامنت ادی برای کسی ناارام بودن واون طرف عین خیااش نبودن....

این وقتا دلزدگی لازمه...نجاته:)

 

 

ای جانم عزیزم..
خدا کنه هیچوقت این حسهای بد رو تجربه نکنی

سلام استاد امیدوارم هرجا هستید حال دلتون خوب باشه

سلام گرامی
ممنون.
و همچنین🌹

خب آره یه بیت شعره.  به نام  خیلی سخته  از مریم حیدر زاده

ممنون که برام نوشتیش

چقدر حرف دل بود

از دل برآمده و بر دل مینشیند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لبخند ماه را یک همسر، یک مادر و یک معلم می نویسد
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan